Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

- what.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet  6 april 2025 kl. 23:01:57Var sa ja det ???

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=14863.0;all
Åh, så... Jag kanske läste fel, trodde du skulle göra en name reveal, om det inte var det riktiga namnet. Jag blev nog visst ba' förvirrad, då...

Will Siv

Grattis Irma (i TMNT) och Irma (i Gustaf)
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  7 april 2025 kl. 20:52:24Grattis Irma (i TMNT) och Irma (i Gustaf)
Även Irmelin, ovanligt namn

MOA

Igår hade Nadja & Tanja namnsdag, rätt så vanliga namn ändå

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet  6 april 2025 kl. 21:21:06Grattis (även) William Shakespeare, William Faulkner, William Wyler, William Powell, William Holden, William H. Macy , William Hurt, Will.i.am, Will Rogers, Will Eisner, Will Ferrell, Will Smith, Will Arnett, Will Forte, Willy Wonka och Willie Nelson.

Har nog glömt någon......
Kom att tänka på det, William är också ett utav mina två mellannamn... Så då var det för mig, också.

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet  9 april 2025 kl. 22:54:48Kom att tänka på det, William är också ett utav mina två mellannamn... Så då var det för mig, också.
Woooah  :o det var nåt mer vi hade gemensamt!

(fast det är mitt "ursprungliga" förnamn)
- what.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet  9 april 2025 kl. 23:01:28Woooah  :o det var nåt mer vi hade gemensamt!

Var annars tänkt att detta eller mitt riktiga namn är vad jag kulle heta när jag föddes, tydligen så sa jag William, men trots detta så blev det den andra och... Japp, ett mellannamn blev det, då.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  9 april 2025 kl. 23:01:28Woooah  :o det var nåt mer vi hade gemensamt!

Will är förkortning för William, kunde lista ut det! Vi har också Williams Önskestövlar som jag inte längre hittar introt till

Will Siv

Grattis Ingvar ("Hitta Doris") och Ingvar Kjellsson.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 10 april 2025 kl. 21:17:30Grattis Ingvar ("Hitta Doris") och Ingvar Kjellsson.
Tror även att Ingemar har namnsdag idag så grattis Ingemar Stenmarck

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 10 april 2025 kl. 21:31:49Tror även att Ingemar har namnsdag idag så grattis Ingemar Stenmarck
Det är den 3:e Juni
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 10 april 2025 kl. 21:33:30Det är den 3:e Juni
Förlåt mig Zelda & grattis i förskottsväg Ingemar!

Will Siv

Grattis Ulf Eklund, Ulf Brunberg, Ulf Källvik, Ulf Peder Johansson, Ulf Stark, Ulf Sindt, Ulf Kristersson och Ylva Hällen.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 11 april 2025 kl. 20:59:07Grattis Ulf Eklund, Ulf Brunberg, Ulf Källvik, Ulf Peder Johansson, Ulf Stark, Ulf Sindt, Ulf Kristersson och Ylva Hällen.
Sindt? Glöm inte Ulf Larsson & Brunberg? Han heter Brunnberg för tusan! Uffe Larsson är eller var Sveriges Bästa Obelix, sorgligt att han varit död i 16 år sedan nu