Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

- what.

Will Siv

Grattis Arthur ("pysen"), Sir. Arthur Conan Doyle, Arthur Kennedy, Arthur C. Clarke, Art Babbitt, Art Garfunkel, Arthur Reed, Arthur ("och Julklapsrushen"), Douglas Fairbanks, Douglas Fairbanks Jr, Doug Liman och Doug Funnie
- what.

Will Siv

Grattis Tiburtius Stillton.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 14 april 2025 kl. 20:52:23Grattis Tiburtius Stillton.
Måste vara det ovanligaste namnet i almanackan men att det fanns någon med det namnet är väldigt förvånande

Will Siv

Grattis Olivia de Hallivand, Olivia Rodrigo, Olivia Wilde, Olivia Newton John, Olivia Vedder, Oliver Twist, Oliver Hardy, Oliver Åberg, Oliver Stone och Oliver Wahlgren-Ingrosso.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 15 april 2025 kl. 20:59:56Grattis Olivia de Hallivand, Olivia Rodrigo, Olivia Wilde, Olivia Newton John, Olivia Vedder, Oliver Twist, Oliver Hardy, Oliver Åberg, Oliver Stone och Oliver Wahlgren-Ingrosso.
Samt Olivia Flaversham och kattungen Oliver.

Göran

Ni glömmer också grisen

Erika

Citat från: Will Siv skrivet 15 april 2025 kl. 20:59:56Grattis Olivia de Hallivand, Olivia Rodrigo, Olivia Wilde, Olivia Newton John, Olivia Vedder, Oliver Twist, Oliver Hardy, Oliver Åberg, Oliver Stone och Oliver Wahlgren-Ingrosso.
Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 april 2025 kl. 21:54:44Samt Olivia Flaversham och kattungen Oliver.
Inte riktigt samma stavning, men vill ändå nämna Olivier Constantin. Fransk sångare som även bl. a. medverkat i flertalet (franska) dubbningar.
Citat från: Göran skrivet 15 april 2025 kl. 22:04:22Ni glömmer också grisen
Tog mig evigheter innan jag insåg att du menade den här figuren: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Olivia_(fictional_pig)  :-[

Skokaka

En av mina kusiner heter Olivia. :)

MOA

Citat från: Erika skrivet 15 april 2025 kl. 22:24:38Inte riktigt samma stavning, men vill ändå nämna Olivier Constantin. Fransk sångare som även bl. a. medverkat i flertalet (franska) dubbningar.Tog mig evigheter innan jag insåg att du menade den här figuren: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Olivia_(fictional_pig)  :-[
Tror att en av hennes brorsor hette William

Will Siv

Grattis Patrick Stjärna, Patrick Stewart, Patrick Warburton, Patrick Swayze, Patrik Sjöberg, Neil Patrick Harris och Patricia Arquette.

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 16 april 2025 kl. 20:53:11Grattis Patrick Stjärna, Patrick Stewart, Patrick Warburton, Patrick Swayze, Patrik Sjöberg, Neil Patrick Harris och Patricia Arquette.
Synd att Tommy Nilsson inte spelar Patrik längre, så sorgligt

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 16 april 2025 kl. 20:53:11Grattis Patrick Stjärna, Patrick Stewart, Patrick Warburton, Patrick Swayze, Patrik Sjöberg, Neil Patrick Harris och Patricia Arquette.
Konstigt att det inte är i Mars, då det är ju Saint Patrick's Day i den månaden. Så Patrik/Patrick och Patricia har sina namnsdagar i månaden efter...

Will Siv

- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 17 april 2025 kl. 19:59:22Grattis @Disneyfantasten , @Elios och Räddningsbåten Elias.
Tack, tack! :)

Och glöm inte mannen som skapade en magisk värld: Walt Elias Disney!