Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 maj 2025 kl. 23:04:54Måste säga att han är en av mina favoriter också, det är iallafall den animatör jag känner bäst till.
Här är några till du borde känna till:

Glen Keane.

Andreas Deja.

James Baxter.

Mark Kenn.
- what.

Skokaka

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  2 maj 2025 kl. 23:17:27Grattis mindre än tre kvart i förskott @Steffan Rudvall!
Grattis på 42 årsdagen Steffan Rudvall! Hoppas din dag var varit underbar idag

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  2 maj 2025 kl. 23:31:56Här är några till du borde känna till:

Glen Keane.

Andreas Deja.

James Baxter.

Mark Kenn.
De två översta känner jag också väl till.

Sen känner jag också väl till Frank Thomas och Ollie Johnston, och även Mary Blair och Ken Anderson.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 maj 2025 kl. 23:36:15Grattis på 42 årsdagen Steffan Rudvall! Hoppas din dag var varit underbar idag
Det är väl dock inte idag än?

Skokaka

Åh, okej. Så det börjar nu, då så. Grattis, Steffan. :D

Lillefot

Grattis till käraste Steffan Rudvall. Hoppas att din födelsedag blir riktigt fin och trevlig. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Disneyfantasten

Ett 42-faldigt grattis till @Steffan Rudvall  idag, han leve, hurra!

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  3 maj 2025 kl. 00:02:16Grattis till käraste Steffan Rudvall. Hoppas att din födelsedag blir riktigt fin och trevlig. :)
Grattis på 42 årsdagen idag Steffan Rudvall! Vi grattade honom en dag för tidigt

Will Siv

- what.

Steffan Rudvall

Stort tack för alla gratulationerna :)

TonyTonka

- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 maj 2025 kl. 23:45:09De två översta känner jag också väl till.

Sen känner jag också väl till Frank Thomas och Ollie Johnston, och även Mary Blair och Ken Anderson.
Och jo, självklart känner jag också till Don Bluth, Gary Goldman och John Pomeroy, då de inte bara varit animatörer utan också renodlade filmskapare vilket de blev efter att de lämnade Disney och startade en egen studio, även om John lämnade studion senare, Dons första film där han var regissör skapades av Disney själva medans allt annat han gjort har varit hos två andra studior, först hade Don en egen studio och sedan under andra halvan av 1990-talet så gjorde han sina sista filmer hos Fox varav den allra sista släpptes 2000.

gstone

Grattis till Mimmi(Russi Taylor) och Ursula (Pat Carroll) :D!
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

BPS

Citat från: gstone skrivet  5 maj 2025 kl. 16:20:05Grattis till Mimmi(Russi Taylor) och Ursula (Pat Carroll) :D!
Russi Taylor är väl inte längre i livet?