Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Masked Singer

Startat av TonyTonka, 2 april 2021 kl. 21:34:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Bläckfisken är 100%
Spoiler
Ijustwanttobecool
[close]
om ni nu inte vet haha

gstone

Citat från: Lilla My skrivet  5 maj 2025 kl. 12:19:01Bläckfisken är 100%
Spoiler
Ijustwanttobecool
[close]
om ni nu inte vet haha
Dom är väl mer än en person ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

E

Citat från: Lilla My skrivet  5 maj 2025 kl. 12:19:01Bläckfisken är 100%
Spoiler
Ijustwanttobecool
[close]
om ni nu inte vet haha
Det e helt klart dom. Nu i senaste avsnittet så hörde man Viktor och Emil sjunga lite också

gstone

Citat från: E skrivet  5 maj 2025 kl. 22:45:47Det e helt klart dom. Nu i senaste avsnittet så hörde man Viktor och Emil sjunga lite också
får båda plats ?

E

Citat från: gstone skrivet  5 maj 2025 kl. 22:58:07får båda plats ?
Har du inte sett hur stor den där dräkten är eller? Och det har varit mer än en person i dräkter förut

Lilla My

Citat från: gstone skrivet  5 maj 2025 kl. 22:58:07får båda plats ?
Spoiler
Alla tre får plats. De sitter väldigt tajt rygg mot rygg.
[close]

Elios

Citat från: E skrivet  5 maj 2025 kl. 22:45:47Det e helt klart dom. Nu i senaste avsnittet så hörde man Viktor och Emil sjunga lite också
Ska kanske inte avslöja mer om det nu finns en spoiler funktion man kan använda.

Elios

Nu har det avslöjats vilka som var bakom maskerna och vem som vann.

Men en sak för mig är helt obegriplig och jag skriver här nere nu:

Spoiler
Lisa Ajax har dubbat här kan jag se på hemsidan men när porslinsdockan fick frågan om hon hade dubbat så sa hon nej.
[close]

gstone

Peter jöback sjunger ju gudomligt så inte konstigt att han nästan van

Och Lisa  AJax är ju också super begåvade

bra att dom inte bara rösta på dom roligaste dräkterna utan faktiskt dom som sjöng bra

Hade ingen aning om att Kishti Tomita hade "Aspegers"(dock avsändes inte det uttrycket längre , det är avskaffar)

Hans Asperger var en nazist som det är väldigt problematiskt att använda.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 25 maj 2025 kl. 20:44:22Hade ingen aning om att Kishti Tomita hade "Aspegers"(dock avsändes inte det uttrycket längre , det är avskaffar)

Hans Asperger var en nazist som det är väldigt problematiskt att använda.
Uttrycket används fortfarande för de som redan fått diagnosen, bara inte för nya diagnoser. Så har man väl fått det är det helt korrekt att använda uttrycket, och hon fick antagligen diagnosen innan den avskaffades.

Såvitt jag förstår är det dock inte på grund av Hans Aspergers nazistsympatier som begreppet inte längre används, utan för att det var svårt att avgöra var gränserna skulle gå.

MOA

Citat från: Elios skrivet 25 maj 2025 kl. 13:27:23Nu har det avslöjats vilka som var bakom maskerna och vem som vann.

Spoiler
Lisa Ajax har dubbat här kan jag se på hemsidan men när porslinsdockan fick frågan om hon hade dubbat så sa hon nej.
[close]
Vad har Lisa Ajax dubbat? Trodde inte att hon gjort det, hon sjöng säkert bara i en film

gstone

Citat från: MOA skrivet 25 maj 2025 kl. 23:34:21Vad har Lisa Ajax dubbat? Trodde inte att hon gjort det,
JA men tyvärr var det i en av dom semästa filmerna jag någonsin sett bio :-\

gstone

Citat från: gstone skrivet 25 maj 2025 kl. 23:39:04JA men tyvärr var det i en av dom semästa filmerna jag någonsin sett bio :-\
Jag brukar ofta vara en ganska överseende film besöker och kritiker men just denna film sög :(

TonyTonka

Citat från: Elios skrivet 25 maj 2025 kl. 13:27:23Nu har det avslöjats vilka som var bakom maskerna och vem som vann.

Spoiler
[close]

Hon glömde väl av det i hastigheten. Enligt creditssidan har hon ju bara gjort en riktig roll, samt titelsången i en tv-serie. 
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games