Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Test

Startat av Anders Skelander, 9 maj 2025 kl. 14:39:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders Skelander

Jag är ny användare. Skrev ett inlägg tidigare i dag, i "Streamingtjänster, TV-kanaler och VHS/DVD/Blu-Ray". Hittar det inte. Väntar det på godkännande av admin? Ingen fara på taket i så fall, men annars tycks det bara ha försvunnit.

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders Skelander skrivet  9 maj 2025 kl. 14:39:53Jag är ny användare. Skrev ett inlägg tidigare i dag, i "Streamingtjänster, TV-kanaler och VHS/DVD/Blu-Ray". Hittar det inte. Väntar det på godkännande av admin? Ingen fara på taket i så fall, men annars tycks det bara ha försvunnit.
Nej, vi har inget system här för godkännande av inlägg, utan allt publiceras omedelbart. Jag har letat, men hittar inga spår av något sådant inlägg; inte heller i Skräpkorgen (som bara jag kan se). Så jag kan tyvärr inte förklara vad som hänt. :(

Eftersom säkerhetskopior tas varje natt, så betyder det att jag heller inte kan leta i någon säkerhetskopia, för då måste inlägget ha funnits länge nog för att det ska ha blivit ett nytt dygn.

Har du kollat så att inlägget inte finns sparat under Utkast? Där sparas allt av din egen webbläsare varje minut, så där borde du komma åt allt du har skrivit; även om det inte publicerats.

Annars är jag rädd att du måste skriva om inlägget, för det verkar i så fall aldrig ha kommit fram till servern - jag kan tyvärr inget göra, då inlägget inte finns lagrat på servern; så min bästa gissning är att det uppstod något strul i din webbläsare eller med din internetuppkoppling så att inlägget aldrig kom fram till Dubbningshemsidans server. :(

Anders Skelander

Tack för svar! Det är inga problem med att skriva om det! Ville inte det skulle komma upp två snarlika sedan...

Anders