Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nalle Puh (Jan Jönsson)

Startat av Adam Larsson, 22 augusti 2022 kl. 23:29:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 augusti 2022 kl. 22:23:20Samma med Stephan Karlsén.

Även Gunnar Ernblad dubbade fram till sin död.

Och just det, Jonas Bergström också.

(ursäkta sent svar)

MOA

Detta e ett av dom största LoL ämnerna, bara så random och ur context, helt sjukt

Adam Larsson

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet 30 april 2025 kl. 10:18:04Är han utbytt till Olli nu?
Om det inte kommer ett nytt program eller film är det osäkert

Daniel Hofverberg

Citat från: Adam Larsson skrivet 30 april 2025 kl. 10:18:04Är han utbytt till Olli nu?
Det var med största sannolikhet bara ett tillfälligt inhopp för Det var en gång en filmstudio. Olli bor ju i Malmö, så även om han är godkänd av Disney och själv skulle ställa upp är det knappast troligt att Disney och Iyuno vill börja om med att spela in delar i Köpenhamn (då det ju inte finns någon dubbningsstudio i Skåne); och ännu mer osannolikt att Disney vill börja kosta på resor för honom till Stockholm regelbundet...

Men just nu verkar ingen Disney-produktion med den "vuxna" Nalle Puh vara på gång, så mest troligt har inget beslut officiellt fattats. På sistone är det ju bara Lekstund med Nalle Puh och Jag och Nalle Puh där karaktären har förekommit, där alla är barn, så att Nalle Puh av förståeliga skäl har bytts ut mot barnskådespelare.

Citat från: MOA skrivet 30 april 2025 kl. 11:01:23Om det inte kommer ett nytt program eller film är det osäkert
Precis, just nu hittar jag inget som tyder på att någonting nytt med Nalle Puh är på gång från Disney...

Steffan Rudvall

Jag skulle gärna se att Magnus Rongedal tar över som Nalle Puh i hans insats som Kloker tycker jag mig höra något som har en viss likhet med Nalle Puh...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 maj 2025 kl. 20:14:15Jag skulle gärna se att Magnus Rongedal tar över som Nalle Puh i hans insats som Kloker tycker jag mig höra något som har en viss likhet med Nalle Puh...
Hoppas han blir en bra ersättare om en ny film eller program släpps i framtiden