Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Lilo & Stitch(2025)

Startat av gstone, 19 mars 2025 kl. 12:29:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 16 maj 2025 kl. 09:52:48Fem dagar faktiskt. Den släpps på onsdag.
Beror på vilket land man menar, i Sverige har den premiär på onsdag men i USA har den premiär på fredag.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 16 maj 2025 kl. 09:52:48Fem dagar faktiskt. Den släpps på onsdag.
Kan du klandra mig för att tänka film, då filmer oftast kommer på fredagar 

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 16 maj 2025 kl. 11:24:43Kan du klandra mig för att tänka film, då filmer oftast kommer på fredagar
Nä, som du säger släpps ju filmer oftast på fredagar. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Tror nog tvyär inte Evabritt Strandberg kommer tillbaka  :'(

Vad tror ni ?

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 16 maj 2025 kl. 22:33:49Tror nog tvyär inte Evabritt Strandberg kommer tillbaka  :'(

Vad tror ni ?
System Charlotte kan göra det.

Daniel Hofverberg

Att döma av trailerna som gått på bio på sistone är jag en liten smula skeptisk, då det känns som att filmen verkar följa tecknade Lilo & Stitch lite för nära; och då känns det som att en del av vitsen går förlorad. Men jag är alldeles för nyfiken för att låta bli, så om inget oförutsett inträffar ska jag absolut se filmen; troligen nästa helg om det inte är för många bokade då...

Elif Grahn Linroth har för övrigt skrivit på sociala medier att hon medverkar i Lilo & Stitch, men tyvärr inte ett ord om vilken roll. Men den som lever får se...

Citat från: gstone skrivet 16 maj 2025 kl. 22:33:49Tror nog tvyär inte Evabritt Strandberg kommer tillbaka  :'(

Vad tror ni ?
Det är väl tyvärr tveksamt, då hon inte verkar ha medverkat i knappt något sedan 2016; vare sig filmer, TV eller teaterpjäser. Hon är ju heller inte purung längre, 82 år gammal. I en artikel i DN från 2023 säger hon i en intervju att hon gick i pension vid 75 års ålder, och "inte saknar att jobba som skådespelare".

Men hon var tydligen med i en teaterpjäs på Unga Klara så pass sent som 2022, så helt omöjligt är det inte.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 maj 2025 kl. 22:54:57Att döma av trailerna som gått på bio på sistone är jag en liten smula skeptisk, då det känns som att filmen verkar följa tecknade Lilo & Stitch lite för nära; och då känns det som att en del av vitsen går förlorad. Men jag är alldeles för nyfiken för att låta bli, så om inget oförutsett inträffar ska jag absolut se filmen; troligen nästa helg om det inte är för många bokade då...

Elif Grahn Linroth har för övrigt skrivit på sociala medier att hon medverkar i Lilo & Stitch, men tyvärr inte ett ord om vilken roll. Men den som lever får se...

Elif Grahn Linroth är för gamla för att spela lilo tror jag

lilo är väl typ 8 ?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 maj 2025 kl. 22:54:57Att döma av trailerna som gått på bio på sistone är jag en liten smula skeptisk, då det känns som att filmen verkar följa tecknade Lilo & Stitch lite för nära; och då känns det som att en del av vitsen går förlorad. Men jag är alldeles för nyfiken för att låta bli, så om inget oförutsett inträffar ska jag absolut se filmen; troligen nästa helg om det inte är för många bokade då...
Så jag behöver inte fota ? eller ? ???

kom gärna med ett klart jag eller nej, jag är autistisk och beöver klara svar/instruktioner

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 16 maj 2025 kl. 23:42:08Så jag behöver inte fota ? eller ? ???

kom gärna med ett klart jag eller nej, jag är autistisk och beöver klara svar/instruktioner
Det skadar ju aldrig med backup, så fotografera gärna dubbcreditsen du också. :)

Jag kan ju misslyckas och/eller få dålig skärpa på korten, det har hänt förut; och det är heller inte säkert än att jag verkligen kan se filmen nästa helg - jag kan ju bli sjuk, eller att det är så mycket bokat på föreställningarna i Skellefteå så att jag väljer att vänta till helgen därpå...

gstone

gstone

gantu kommer inte vara med ( källa The Hollywood Handle )

min gissning är att i denna version kommer jumbaa has skurk rollen

jag ogillar detta :(

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 18 maj 2025 kl. 23:14:09gantu kommer inte vara med ( källa The Hollywood Handle )

Det är också möjligt att filmen inte har några skurkar alls.

En annan möjlig teori är att Högsta Rådsdamen kanske har skurkrollen.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 maj 2025 kl. 06:04:11Det är också möjligt att filmen inte har några skurkar alls.

En annan möjlig teori är att Högsta Rådsdamen kanske har skurkrollen.
Den som lever får se

Elios

Citat från: gstone skrivet 18 maj 2025 kl. 23:14:09gantu kommer inte vara med ( källa The Hollywood Handle )

Jag hittar ingenting i den länken. Såhär står det någon annanstans: https://www.reddit.com/r/liloandstitch/s/CC7MpbtpOZ