Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Spider-Man the Animated Series (1994) – Söker svensk dubb

Startat av Grillbin, 23 maj 2025 kl. 21:04:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Grillbin

Hej!

Jag tänkte att det här skulle få bli en kort (?) och clean tråd om tecknade Spindelmannen från 1994 (som ju var som droger för oss kids som då var mitt i målgruppen) och dess svenska dubbning.

Har grävt och sett att det har diskuterats i flera andra trådar här på forumet, men då bara flyktigt för att snabbt trilla in på något annat ämne/efterlysning. Så för att kanske få reda ut vad som varit ett livslångt projekt en gång för alla provar jag att starta en ren efterlysningstråd om den svenska dubben till Spider-Man the Animated Series (1994-1998).

Säsong 1 äger jag på DVD sen länge, med svenskt tal.
Säsong 2-5 på DVD saknar nordisk dubb och sedan finns det ju några "samlings-dvd:er" (Ultimate villain showdown, Venom saga etc) med utvalda avsnitt med svensk dubb, men i övrigt är det stört omöjligt att få tag på avsnitt på svenska. 

Så; är det någon som har tillgång till säsong 2-5 på svenska och har möjlighet att berätta mer/dela med sig så hade det genererat genuina lyckotårar.

Stort tack på förhand.

(Första postningen här, hjälp mig gärna rätt om tråden hamnat fel.)