Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Disneyprylar

Startat av moviefan, 6 augusti 2016 kl. 20:09:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag fick det här brädspelet i julklapp när jag var barn

Sällskapsspel - Disney Lejon.. | Köp från Retroleksaker på Tradera  (585729056)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

moviefan

Citat från: gstone skrivet  1 april 2023 kl. 12:09:49Jag fick det här brädspelet i julklapp när jag var barn

Sällskapsspel - Disney Lejon.. | Köp från Retroleksaker på Tradera  (585729056)

Det har jag spelat, när jag var liten.   ;)

moviefan

Minns att jag även hade figurer med Skönheten och Odjuret som liten. 

Rufus

Jag har mängder med Disney-prylar, varav en del gamla rariteter. Det verkar dock vara svårt att få med ett foto på dom här. Varken forumbilder.se eller bildtagg.se fungerar längre.

BPS

Citat från: Rufus skrivet 23 februari 2025 kl. 14:54:01?Jag har mängder med Disney-prylar, varav en del gamla rariteter. Det verkar dock vara svårt att få med ett foto på dom här. Varken forumbilder.se eller bildtagg.se fungerar längre.
Varför inte ladda upp genom forumets inbyggda?

Rufus

Citat från: BPS skrivet 23 februari 2025 kl. 15:15:42Varför inte ladda upp genom forumets inbyggda?
Hur menar du? Man kan ju bara länka här till en sida, där man lägger upp bilden. Eller hur gör du?

moviefan

Minns ni väggalmanackorna man fick, när man premurerade på Kalle Anka tidningen ?  

BPS

Citat från: Rufus skrivet 23 februari 2025 kl. 15:54:22Hur menar du? Man kan ju bara länka här till en sida, där man lägger upp bilden. Eller hur gör du?
Man bifogar bilderna i inlägget och sedan kan man infoga dem i det.

Rufus

Citat från: BPS skrivet 23 februari 2025 kl. 18:26:24Man bifogar bilderna i inlägget och sedan kan man infoga dem i det.
Det kan man inte göra här utan att först lägga upp bilden på någon websida. Testa själv får du se.

BPS

Citat från: Rufus skrivet 23 februari 2025 kl. 19:16:23Det kan man inte göra här utan att först lägga upp bilden på någon websida. Testa själv får du se.
Disneypryl.jpg

Daniel Hofverberg

Citat från: Rufus skrivet 23 februari 2025 kl. 19:16:23Det kan man inte göra här utan att först lägga upp bilden på någon websida. Testa själv får du se.
Självklart kan man göra det, det har man kunnat ända sedan starten.

Däremot kan man inte bifoga filer eller bilder i PM, men i inlägg är det inga problem. :)

Rufus

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 februari 2025 kl. 20:05:10Självklart kan man göra det, det har man kunnat ända sedan starten.

Däremot kan man inte bifoga filer eller bilder i PM, men i inlägg är det inga problem. :)
Jag kan då verkligen inte s e hur man gör detta. Då behövs det en manual. 

Steffan Rudvall

Citat från: Rufus skrivet 23 februari 2025 kl. 20:07:36Jag kan då verkligen inte se hur man gör detta. Då behövs det en manual.
Du klickar där det står Klicka eller dra filer hit för att bifoga dem. väljer din fil och klickar sedan på den blå pilen för att infoga filen i inlägget.

Rufus

Tack! Nu såg jag. Jag letade bara i det övre fältet. Det gäller att titta lite undertill också.  8) :)

moviefan

Hade ni disney dockor ? Jag hade denna Ariel tyco docka.  ;)