Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Grattis Vera Miles, Veronica Lake, Veronica Taylor och Veronica Maggio.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 30 maj 2025 kl. 21:52:41Grattis Vera Miles, Veronica Lake, Veronica Taylor och Veronica Maggio.
Glöm inte Veronica Gustafsson i Gustafsson 3 Tr spelad av Magdalena In De Betou

Will Siv

Grattis Petronella Tremaine, Pernilla Wahlgren och Pernilla August.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 31 maj 2025 kl. 21:59:06Grattis Petronella Tremaine, Pernilla Wahlgren och Pernilla August.
Samt Pernilla Wiberg, även om hon inte varit aktiv efter tidiga 2000-talet.

Will Siv

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  1 juni 2025 kl. 20:52:59Grattis Gunnel Fred.
Gun Arvidsson dubbade Prussiluskan men ingen aning om hon dubbat på riktigt
Gun heter även min kompis gammelmoster men hon har blivit dement nu

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  1 juni 2025 kl. 20:52:59Grattis Gunnel Fred.
Samt Gunnel Sporr, även om hon varit död i flera decennier.

Will Siv

Grattis Rutger Hauer, Roger Storm, Roger Taylor, Roger Pontare, Roger Daltrey, Roger Waters, Roger Moore och Roger Rabbit.

- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  2 juni 2025 kl. 20:59:08Grattis Rutger Hauer, Roger Storm, Roger Taylor, Roger Pontare, Roger Daltrey, Roger Waters, Roger Moore och Roger Rabbit.

Samt Roger Radcliffe.

Will Siv

Grattis Ingemar Carlehed 
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  3 juni 2025 kl. 22:12:42Grattis Ingemar Carlehed
Samt Ingemar Wallén, Ingemar Bergman, med flera.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 juni 2025 kl. 22:21:39Samt Ingemar Wallén, Ingemar Bergman, med flera.
Gudmar, ett av dom ovanligaste namnen i almanackan. Borde bli ersatt

Will Siv

Grattis Bo Maniette, Bo Nordin, Bo Widerberg, Bosse Parnevik och Bosse Bogserbåt.
- what.

MOA

Solbritt & Solveig hade namnsdag igår, ovanliga namn
Citat från: Will Siv skrivet  5 juni 2025 kl. 20:55:05Grattis Bo Maniette, Bo Nordin, Bo Widerberg, Bosse Parnevik och Bosse Bogserbåt.
Boo var min morfar

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  5 juni 2025 kl. 20:55:05Grattis Bo Maniette, Bo Nordin, Bo Widerberg, Bosse Parnevik och Bosse Bogserbåt.
Samt Bo Bergstrand, Bosse (från Hotell Kantarell), min pappas bästa kompis som heter Bosse, med flera.