Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Totally Spies - Nya röster?

Startat av Alex, 9 december 2006 kl. 22:02:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Historielektions Soveren skrivet 13 juli 2024 kl. 02:29:43Apropå Totally Spies så finns det tydligen en sjunde säsong från i år. Har den dubbats eller finns det planer för att den ska komma till Sverige?
Om den kommer till Sverige blir det kanske nya röster.

Jerry behöver ju i alla tyvärr en ny röst  :'( :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2024 kl. 23:26:57Om den kommer till Sverige blir det kanske nya röster.

Jerry behöver ju i alla tyvärr en ny röst  :'( :'(
Det blir säkert ny röst åt Jerry eftersom Gunnar ernblad har gått bort för ca 3 års.

Will Siv

- what.

Elios

Har någon hela Tv-serien på svenska?
Då menar jag med Annica Smedius, Annelie Berg och Charlotte Ardai Jennefors som Totally Spies. 

MOA

Citat från: Elios skrivet  3 juni 2025 kl. 06:28:52Har någon hela Tv-serien på svenska?
Då menar jag med Annica Smedius, Annelie Berg och Charlotte Ardai Jennefors som Totally Spies.
Döttrarna ersatte morsorna LoL

Elios

Citat från: MOA skrivet  3 juni 2025 kl. 11:02:51Döttrarna ersatte morsorna LoL
Men dom säsongerna när det var mammorna som spelar dom? Och Jerry med Gunnar Ernblad var med.

Will Siv

Citat från: Elios skrivet  3 juni 2025 kl. 06:28:52Har någon hela Tv-serien på svenska?
Nu finns säsong 3 och säsong 4 på Viaplay
- what.