Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

The Cat in the Hat(2026)

Startat av gstone, 30 juni 2025 kl. 19:20:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

första bilder från den kommande nya The Cat in the Hat filmen första trailer, kommer imorgon
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Simon Axelsson

Jag älskar att det är Bill Hader som spelar Katten, särskilt med tanke på att han har gjort det tidigare.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

MOA

Citat från: Simon Axelsson skrivet 30 juni 2025 kl. 19:54:14Jag älskar att det är Bill Hader som spelar Katten, särskilt med tanke på att han har gjort det tidigare.
I den där Live Action filmen som sägs vara så dålig?

gstone

Citat från: MOA skrivet 30 juni 2025 kl. 20:02:14I den där Live Action filmen som sägs vara så dålig?
nej i en SNL sketh

Simon Axelsson

Citat från: MOA skrivet 30 juni 2025 kl. 20:02:14I den där Live Action filmen som sägs vara så dålig?
Nej, i den var det Mike Myers.

Bill Hader spelade honom i en Saturday Night Live-sketch där Katten och mamman avslöjas ha haft en relation.

https://youtu.be/1hZA0mMxaNs?si=w62MWTNNEJrlNfKi

Will Siv

Blir Per Andersson eller Pontus Gustafsson den svenska rösten då  ???

Eller, ska man göra som med "Grinchen" och ha Joakim Jennefors tillbaka.
- what.

Simon Axelsson

Citat från: Will Siv skrivet 30 juni 2025 kl. 23:33:16Blir Per Andersson eller Pontus Gustafsson den svenska rösten då  ???

Skulle väl också kunna vara Alex Kantsjö.

gstone

Citat från: Will Siv skrivet 30 juni 2025 kl. 23:33:16Blir Per Andersson eller Pontus Gustafsson den svenska rösten då  ???

Jag tycker Pontus Gustafsson passer bra att dubba Bill

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 30 juni 2025 kl. 23:54:19Skulle väl också kunna vara Alex Kantsjö.
Era Val är bra 

själv skulle jag fördrar någon som.dubbat Bill hade förut över någon an som två tidige svenska rösterna till Katten , mem det åt bara min personliga åskit/ smak

Disneyfantasten

Eller kanske Andreas Nilsson som också dubbat titelkaraktären i Katten i Hatten vet allt om ditten och datten.

Simon Axelsson

Här är trailern: https://youtu.be/_aBAYNPqtHA?si=EWnRq0gvAXkWTWWT

(om någon såg hur inlägget såg ut innan ber jag om ursäkt för att jag inte dubbelkollade trailern först)

gstone

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 juli 2025 kl. 07:32:00Eller kanske Andreas Nilsson som också dubbat titelkaraktären i Katten i Hatten vet allt om ditten och datten.
Han passed jättebra i rollen 

serien borde finas tillgänglig i Sverige igen