Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Zorro

Startat av TonyTonka, 23 februari 2011 kl. 22:11:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 10 juli 2025 kl. 00:02:58Jag skulle verkligen vilja ha credits !
Det skulle jag också vilja, men då VHS-utgåvorna saknade dubbcredits och Mikael Roupé inte kom ihåg något, så är det nog tyvärr bara röstidentifiering som återstår.

Enligt obekräftade uppgifter finns inte ens de gamla papperen med dubbcredits från Sun Studio-tiden bevarade, utan ska ha kastats bort i samband med att SDI Media köpte företaget; så även om man hade hittat åt rätt person som kan hjälpa till finns alltså ingenting kvar. :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 juli 2025 kl. 00:11:58Det skulle jag också vilja, men då VHS-utgåvorna saknade dubbcredits och Mikael Roupé inte kom ihåg något, så är det nog tyvärr bara röstidentifiering som återstår.

Enligt obekräftade uppgifter finns inte ens de gamla papperen med dubbcredits från Sun Studio-tiden bevarade, utan ska ha kastats bort i samband med att SDI Media köpte företaget; så även om man hade hittat åt rätt person som kan hjälpa till finns alltså ingenting kvar. :(
:'( :'(😭😬😩😖😫😫
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 juli 2025 kl. 00:11:58Det skulle jag också vilja, men då VHS-utgåvorna saknade dubbcredits och Mikael Roupé inte kom ihåg något, så är det nog tyvärr bara röstidentifiering som återstår.

Gud vas ledsen jaf blir  :'( :'(😣😖😭🥺
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"