Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 juli 2025 kl. 22:26:12Jag ska kontakta UIP inom kort angående Tuffa gänget 2, men det är ju semestertider nu så det är tyvärr inte givet att det går att få tag i creditlista i tid till premiären den 1 augusti. Förhoppningsvis går det, men det är ju många som är på semester nu och de flesta företag har en minimal bemanning så här års (gissningsvis även distributörerna); varför det inte är självklart att det går att hitta åt någon som har tillgång till uppgifterna och kan lämna ut dem. Men jag ska självklart göra vad jag kan. :)
Jättebra 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Hur går det med Tuffa Gänget 2 credits ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 31 juli 2025 kl. 22:55:43Hur går det med Tuffa Gänget 2 credits ?
Det har varit mycket åska och blixtar här hela kvällen, så jag har inte kunnat ha datorn igång. Nu verkar det ha lugnat ner sig, så jag ska försöka hinna få ut dubbcredits innan jag lägger mig. :)

Erika

Vet att detta är i det tidigaste laget, men önskar en creditlista till kommande Nord (Reisen mot nord, 2025) som får svensk premiär 7/11.

gstone

Citat från: Erika skrivet  6 augusti 2025 kl. 17:05:03Vet att detta är i det tidigaste laget, men önskar en creditlista till kommande Nord (Resen mot nord, 2025) som får svensk premiär 7/11.
Jag med !

gstone

kom ny säsong av Familjen Proud: stoltare och starkar på disney plus idag

den kasnkse andra eller nyare credits än resten av serien värt att kola upp i alla fall :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Erika skrivet  6 augusti 2025 kl. 17:05:03Vet att detta är i det tidigaste laget, men önskar en creditlista till kommande Nord (Reisen mot nord, 2025) som får svensk premiär 7/11.
Den verkar lovande - påminn mig gärna när det börjar närma sig premiär, så ska jag försöka ordna fram dubbcredits. :)

Erika

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 augusti 2025 kl. 19:53:37Den verkar lovande - påminn mig gärna när det börjar närma sig premiär, så ska jag försöka ordna fram dubbcredits. :)
Absolut, det ska jag göra. :)

gstone

Citat från: Erika skrivet  6 augusti 2025 kl. 17:05:03Vet att detta är i det tidigaste laget, men önskar en creditlista till kommande Nord (Reisen mot nord, 2025) som får svensk premiär 7/11.
blir nog mer trogen originalet än frost

så som jag älskar frost ;D

gstone

jag önskar credits till Det svänger om Noas Ark

gstone

Kan du få fram credots till till Det svänger om Noas Ark om nästa vecka Daniel ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 augusti 2025 kl. 10:28:46Kan du få fram credots till till Det svänger om Noas Ark om nästa vecka Daniel ?
Bra fråga! Det svänger om Noas ark distribueras ju av Njutafilms, och de brukar vara lite hit and miss - ibland svarar de blixtsnabbt, och ibland inte alls... Men jag ska maila dem nu, så får vi hoppas på det bästa. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 augusti 2025 kl. 17:10:38Bra fråga! Det svänger om Noas ark distribueras ju av Njutafilms, och de brukar vara lite hit and miss - ibland svarar de blixtsnabbt, och ibland inte alls... Men jag ska maila dem nu, så får vi hoppas på det bästa. :)
jag tänker se den nästa söndag :)
den verkar lovande 

gstone

Citat från: gstone skrivet  9 augusti 2025 kl. 17:28:53jag tänker se den nästa söndag :)
den verkar lovande
tyvärr kommer jag inte längre se filmen nästa söndag

Oscar Isaksson

Tips om credits som saknas. 2011 gav Folkets Bio/Pan Vision ut på DVD två kortfilmer av den japanska animén Panda Kopanda, med titeln Panda, Panda! - på äventyr med Panda och hans vänner. Dubbningen är gjord av KM studio.