Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Little Women som anime

Startat av gstone, 15 augusti 2025 kl. 15:43:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag har upptäckt att anime baserad på boken Unga Kvinot jag get it på svenska och ar lite med lire info om rösterna

Men jag tyvärr inte de m VHS:n finns på tradera i nuvarande stund, om någon har anime får dom gärna lägga upp dem på archive.org och om någon har mer info om dubbningen får dom gärna bidra 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag hade tänkt lägga upp infon jag hade om dubbningen men bilden vill inte ladda upp :(

Det står 
CitatIMG_8160.jpegDet uppstod ett problem vid uppladdningen av IMG_8160.jpeg.
På grund av fel gick det inte att ladda upp din fil. Kontakta forumets administratör om problemet kvarstår.
0.4 MB

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 15 augusti 2025 kl. 15:44:48Jag hade tänkt lägga upp infon jag hade om dubbningen men bilden vill inte ladda upp :(

Det står
Försök igen, det har varit slut hårddiskutrymme på servern sedan i eftermiddags.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 augusti 2025 kl. 23:27:51Försök igen, det har varit slut hårddiskutrymme på servern sedan i eftermiddags.