Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disneyfantastens rebootade dubbningskollage (diskussionstråd)

Startat av Disneyfantasten, 21 februari 2024 kl. 12:51:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Okej, då har jag redigerat inlägget med Gunnar Ernblad och lagt till karaktärerna som finns med i mitt kollage, jag lade även till karaktären @MOA  nämnde samt ännu en karaktär som jag glömde ta med, nämligen Spike i The Tom and Jerry Show.

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Fråga: Är det några karaktärer ni har att tillägga på tomrummen i mina kollage av Christian Hedlund, Linn Ehrner, Annika Herlitz, Daniel Sjöberg, Hans Lindgren, John Harryson, Peter Harryson, Olof Thunberg, Bert-Åke Varg, Sture Ström, Charlie Elvegård, Guy De La Berg och Jan Nygren?

(ja, Gunnar Ernblad har även det kollaget tomrum, men det ser ut att vara så pass smalt att jag fixar det på egen hand, jag tänker lägga till Bibelns Äventyr men hittar ingen passande himmel-bild)

Disneyfantasten

Jag lade nyss till två bilder till på mitt kollage med Jan Nygren.

Disneyfantasten

MOA

Om Disneyfantasten tänker uppdatera Johan Hedenberg, lägg till Heffer Wolfe & Mrs Bighead, viktiga karaktärer för Johan

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 12 februari 2025 kl. 20:13:07Om Disneyfantasten tänker uppdatera Johan Hedenberg, lägg till Heffer Wolfe & Mrs Bighead, viktiga karaktärer för Johan
Vilka filmer/serier är de karaktärerna med i?

Disneyfantasten

Precis som @MOA  gissar så kommer jag framöver att göra en uppdatering av Johan Hedenberg, likaså flera andra av mina gamla kollage...

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Jag har uppdaterat Hans Lindgren, John Harryson, Sture Ström och Gunnar Ernblad med några till karaktärer.

Disneyfantasten

Jag gjorde ännu en uppdatering med Gunnar Ernblad och lade till Äppelbonden från Nasse (Sven Nordqvist).

Disneyfantasten

Då har jag även uppdaterat mina kollage med Hans Lindgren och Bert-Åke Varg.

Disneyfantasten

MOA

Om Sandra Kassman är ouppdaterad måste hon uppdateras med en viktig karaktär: Mirabel Madrigal!