Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Handbok för superhjältar

Startat av gstone, 24 september 2025 kl. 23:02:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

i jul kommer den nya svenska animeraf filmen  Handbok för superhjältar

här kan ni se trailern

Rösterna i filmen är Robert Gustafsson, Malte Gårdinger, Gizem Erdogan, Suzanne Reuter, Shebly Niavarani, Adam Kais, Shima Niavarani, Tousin Chiza, Elle Kari Bergenrud
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 24 september 2025 kl. 23:02:58
Är det bara jag eller är animationen sjukt stel? Jag ser ingen energi i någon rörelse som någon karaktär gör.
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

Daniel Hofverberg

Den filmen ser jag faktiskt fram emot. Jag har inte läst någon av böckerna, men såg däremot scenmusikalen i våras och tyckte mycket om den. Och det känns som att den borde kunna fungera som film, om det bara är välgjort. Jag är beredd att ge den en chans i alla fall. :)

Citat från: Simon Axelsson skrivet 25 september 2025 kl. 09:58:43Är det bara jag eller är animationen sjukt stel? Jag ser varken ingen energi i någon rörelse som någon karaktär gör.
Jag håller med att animationen känns lite stel och onaturlig - jag hoppas att det här bara är en trailer utifrån en tidig arbetskopia, som inte representerar hur den färdiga filmen kommer se ut...
(Inte helt omöjligt, då trailerna till första Bamse-filmen exempelvis hade avsevärt sämre animation än den färdiga filmen - men med tanke på att det bara är några månader kvar till premiären känns det väl kanske inte så jättelovande...)

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 25 september 2025 kl. 09:58:43Är det bara jag eller är animationen sjukt stel? Jag ser ingen energi i någon rörelse som någon karaktär gör.
PojkBarnet har också super dålig inlevelse 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Redan utfört ~60 biobesök 2025.

gorehound

Stel och livlös animation, röstskådespelet känns oengagerad. Kul med mer svensk animerad film, men jag tycker att kidsen förtjänar bättre kvalitet än detta.
Får ju hoppas att slutproduktionen är bättre.