Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Grand Prix - Tassarna på gasen

Startat av gstone, 12 juli 2025 kl. 20:47:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Den brittiska animerad filmen Grand Prix - Tassarna på gasen kommer på bio i sverige i oktober
https://www.filmstaden.se/film/grand-prix-tassarna-pa-gasen/

när jag såg rollistan exploderade mitt huvud " stjärnor överallt" ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Jag har kontaktat Scanbox angående creditlista till Grand Prix - Tassarna på gasen, men min kontaktperson är tydligen bortrest på konferens och kommer tillbaka imorgon. Så jag hoppas att han kan ordna creditlista imorgon, så att jag ändå hinner få ut det på sajten innan premiären. :)

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet 12 juli 2025 kl. 20:47:48Den brittiska animerad filmen Grand Prix - Tassarna på gasen kommer på bio i sverige i oktober
https://www.filmstaden.se/film/grand-prix-tassarna-pa-gasen/,

när jag såg rollistan exploderade mitt huvud " stjärnor överallt" ;D
Jag delade den isländska creditlistan till denna ganska nyligen.

Daniel Hofverberg

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  1 oktober 2025 kl. 15:16:11Jag delade den isländska creditlistan till denna ganska nyligen.
Jag har frågat Scanbox om kompletta dubbcredits till alla nordiska språk, men jag skulle spontant gissa att de "bara" distribuerar filmen i Sverige, Norge, Danmark och Finland; och inte på Island.

Helt säker är jag dock inte, då jag inte lyckas hitta åt vilken den isländska distributören är.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 oktober 2025 kl. 11:17:49Jag har kontaktat Scanbox angående creditlista till Grand Prix - Tassarna på gasen, men min kontaktperson är tydligen bortrest på konferens och kommer tillbaka imorgon. Så jag hoppas att han kan ordna creditlista imorgon, så att jag ändå hinner få ut det på sajten innan premiären. :)
Kontaktatade också samma person och fick svaret att han är tillbaka andra oktober 

jag fråga också om credits till den ryska rip offen av Croodarna utöver denna film

Scanbob släpper även deena film på DVD i Sverige 

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 oktober 2025 kl. 15:47:08jag fråga också om credits till den ryska rip offen av Croodarna utöver denna film
Vad heter den filmen? Jag frågade efter nordiska credits till 6 - 7 olika filmer, både nya och äldre.

gstone

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 oktober 2025 kl. 22:45:25Vad heter den filmen? Jag frågade efter nordiska credits till 6 - 7 olika filmer, både nya och äldre.
Du Kundera frågar mig jag har fått credits till den del av deras filmer genom åreb

kan dela med mig ?

vilken mail adress använder du ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 oktober 2025 kl. 09:10:12Maracuda
Okej, det var en av dem jag hade efterfrågat nu. :)

Citat från: gstone skrivet  2 oktober 2025 kl. 09:11:26Du Kundera frågar mig jag har fått credits till den del av deras filmer genom åreb

kan dela med mig ?

vilken mail adress använder du ?
Du kan antingen använda eller , vilket som fungerar. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 oktober 2025 kl. 09:30:57Du kan antingen använda eller , vilket som fungerar. :)
hoppas jag kan vara till hjälp :)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 oktober 2025 kl. 09:59:55hoppas jag kan vara till hjälp :)
Efter jobbet går jag igenom och kollar om det är någon eller några av listorna du fått som jag saknar. :)

Inget svar från Scanbox dock angående Grand Prix - Tassarna på gasen, än.