Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Det hemsökta huset

Startat av Igthorn, 2 oktober 2025 kl. 00:01:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Igthorn

Försökt hitta nån enklare creditlista på röster till den gamla Nickelodeon serien Det hemsökta huset.

Någon?

Daniel Hofverberg

Jag skulle också verkligen vilja få tag på creditlista till Det hemsökta huset, men har än så länge inte haft någon framgång. :(

Jag vill minnas att jag frågade KM Studio för flera år sedan om den serien, och att jag då fick beskedet att det inte var dem som dubbat den. När det gäller Nickelodeon verkar ju ungefär hälften vardera av produktionerna har förlagts till KM Studio och SDI Media (sedermera Iyuno), plus ett mindre antal serier till Eurotroll; så det innebär väl med ganska stor sannolikhet att det nog är SDI Media som dubbat den här. I så fall blir det ju tyvärr svårt att få fram dubbcredits från officiellt håll, då de ju som bekant inte brukar lämna ut uppgifter till andra än sina kunder. :(