Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Grattis Ingrid Bergman, Ingrid Thulin och Ingrid Third.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  9 oktober 2025 kl. 20:52:46Grattis Ingrid Bergman, Ingrid Thulin och Ingrid Third.
Glöm inte Inger Nilsson idag

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  9 oktober 2025 kl. 20:52:46Grattis Ingrid Bergman, Ingrid Thulin och Ingrid Third.
Samt min farmor som också hette Ingrid. (gick bort december 2006), likaså också min ingifte farbrors mamma som också hette Ingrid. (gick bort 2000)

Även Ingrid Settergren (Tommys och Annikas mamma i Pippi Långstrump).

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 oktober 2025 kl. 21:29:15Samt min farmor som också hette Ingrid. (gick bort december 2006), likaså också min ingifte farbrors mamma som också hette Ingrid. (gick bort 2000)

Även Ingrid Settergren (Tommys och Annikas mamma i Pippi Långstrump).
När nämns det? Min gammelmorbrors fruga hette Ingrid & hon gick bort för 2 år sedan nu

Skokaka

Samt Inger Teien, som är en norsk skådespelerska.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  9 oktober 2025 kl. 21:32:36När nämns det? Min gammelmorbrors fruga hette Ingrid & hon gick bort för 2 år sedan nu
I ett avsnitt av tecknade Pippi Långstrump så omnämns hon vid namn, det är Tant Prysselius som kallar henne det, hon ropar på henne i avsnittet där Pippi, Tommy och Annika är på ballongfärd.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 oktober 2025 kl. 21:43:28I ett avsnitt av tecknade Pippi Långstrump så omnämns hon vid namn, det är Tant Prysselius som kallar henne det, hon ropar på henne i avsnittet där Pippi, Tommy och Annika är på ballongfärd.
Visste att det aldrig nämndes i filmerna & programmet. Tecknade Pippi är inte lika bra
Måste också fråga Disneyfantasten om han träffade sin ingifta farbrors morsa någon gång när hon levde

Will Siv

Grattis Harry Shearer, Harry Styles och Harriet Andersson
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 20:55:20Grattis Harry Shearer, Harry Styles och Harriet Andersson
Glöm inte Dynamit Harry, vilken jädra smäll!

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 20:55:20Grattis Harry Shearer, Harry Styles och Harriet Andersson
Citat från: MOA skrivet Igår kl. 21:01:00Glöm inte Dynamit Harry, vilken jädra smäll!
Samt Harry Potter, dörrvakten Harry (från Konrad och Nobelmysteriet), Harry från Ensam Hemma, Harriet från Deckar-Jack, Halvgalna Häxmamman Harriet, m.fl.