Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Will Siv

Grattis Stellan Skarsgård.
- what.

Will Siv

Grattis Finn ("Star Wars"), Finn ("Äventyrsdags") och Finn McMissile.
- what.

Will Siv

Grattis Lukas Modysson och Lucas Krüger.
- what.

MOA

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 18 oktober 2025 kl. 20:55:50Grattis Lukas Modysson och Lucas Krüger.
Samt min 11-årige kusin som också heter Lucas (min mosters yngsta barn), Lukas från Bernard och Bianca, kommer kanske på fler senare...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 oktober 2025 kl. 21:32:14Samt min 11-årige kusin som också heter Lucas (min mosters yngsta barn), Lukas från Bernard och Bianca, kommer kanske på fler senare...
Som Alexander Lucas? Han räknas också idag va?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 18 oktober 2025 kl. 22:01:07Som Alexander Lucas? Han räknas också idag va?
Just det, han heter Lucas i andra namn...

Will Siv

Grattis....

Vänta, har inte Tor namnsdag varje vecka (och det är ju inte ens idag)  ???
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 20:59:02Grattis....

På torsdag LoL :D

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 20:59:02Grattis....

Tor Isedal.

Will Siv

Grattis
Screenshot_20251020-194121~4.png
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet Idag kl. 20:54:01Grattis
Screenshot_20251020-194121~4.png
Ätit där? Gjorde det en gång & det var ungefär samma som på McDonalds & Burger King. Inget särskilt

Fred

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 21:01:35Ätit där? Gjorde det en gång & det var ungefär samma som på McDonalds & Burger King. Inget särskilt
De har korv med mos och kebabtallrik där så lite annorlunda är det. Jag tycker om det stället.

MOA

Citat från: Fred skrivet Idag kl. 21:10:05De har korv med mos och kebabtallrik där så lite annorlunda är det. Jag tycker om det stället.
Åt bara en vanlig hamburgare