Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 26 oktober 2025 kl. 21:02:07Grattis Amanda Ardai Jennefors, Amanda Renberg, Amanda Bergman, Amanda Seyfried och Amanda The Jedi.

Glöm inte Rasmus På Luffen idag

Will Siv

Grattis Simon Sjöquist, @Simon Axelsson, Simon ("Alvin & Gänget") och Simon Belmont.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 28 oktober 2025 kl. 21:24:49Grattis Simon Sjöquist, @Simon Axelsson, Simon ("Alvin & Gänget") och Simon Belmont.
"Vad Är Realism I Dagens Barnprogram?"
Simon Seville
"Jag Vill Kyssa Rynkorna På Din Hjärna"
Simon Belmont

Will Siv

Grattis Viola Davis och Viola Vallmark.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 29 oktober 2025 kl. 20:59:47Grattis Viola Davis och Viola Vallmark.
Inte videon jag tänkte länka men andra delen är rätt

https://www.youtube.com/watch?v=cuidZnPGbAU

Will Siv

Grattis Elsa Beskow, Elsa ("Frost"), Elsa ("Creepschool"), Isabella Rossellini, Isabella Garcia-Saphiro ("Phineas & Ferb") och M/S Isabelle.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 30 oktober 2025 kl. 20:55:41Grattis Elsa Beskow, Elsa ("Frost"), Elsa ("Creepschool"), Isabella Rossellini, Isabella Garcia-Saphiro ("Phineas & Ferb") och M/S Isabelle.
Samt Elsa frön Rex och Hans Vänner, Isabelle McAllister, Isabelle Moreau, med reservation för att jag kanske kommer på fler senare...

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 30 oktober 2025 kl. 20:55:41Grattis Elsa Beskow, Elsa ("Frost"), Elsa ("Creepschool"), Isabella Rossellini, Isabella Garcia-Saphiro ("Phineas & Ferb") och M/S Isabelle.
Gillar att Elsa & Isabela Madrigal har namnsdag samma dag

Will Siv

Grattis Edit ("Dumma Mej"), Edgar Wright, Edgar Allan Poe och Edgar ("Aristocats")
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 31 oktober 2025 kl. 21:02:57Grattis Edit ("Dumma Mej"), Edgar Wright, Edgar Allan Poe och Edgar ("Aristocats")
Samt Edith Zuckerman (från Fantastiska Wilbur), Edgar Bergen och Edgar Rice Burroughs.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 31 oktober 2025 kl. 21:02:57Grattis Edit ("Dumma Mej"), Edgar Wright, Edgar Allan Poe och Edgar ("Aristocats")
Edit är ett av mina mellannamn & det hette min gammelfarmor

Will Siv

Grattis Tobias ("Morran & Tobias"), Tobey Maguire, Tim Burton, Tim "Avcii" Bergling, Tim Blake Nelson, Tim Curry, Tim Allen, Tim Robbins, Tim Rice, Tim Roth, Tim Hill, trollkarlen Tim, Timothy Dalton, Timothy Hutton, Timothy Mus, Timmy Turner och Timmy ("Winx Club")
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  2 november 2025 kl. 20:08:15Grattis Tobias ("Morran & Tobias"), Tobey Maguire, Tim Burton, Tim "Avcii" Bergling, Tim Blake Nelson, Tim Curry, Tim Allen, Tim Robbins, Tim Rice, Tim Roth, Tim Hill, trollkarlen Tim, Timothy Dalton, Timothy Hutton, Timothy Mus, Timmy Turner och Timmy ("Winx Club")
Samt Tobias från Folk och Rövare i Kamomilla Stad, Lille Tim från En Julsaga, Tim från Dumma Mej, Tim Lockwood från Det Regnar Köttbullar, med reservation för att jag kanske kommer på fler senare...

Will Siv

Citat från: Will Siv skrivet  2 november 2025 kl. 20:08:15Grattis Tobias ("Morran & Tobias"), Tobey Maguire, Tim Burton, Tim "Avcii" Bergling, Tim Blake Nelson, Tim Curry, Tim Allen, Tim Robbins, Tim Rice, Tim Roth, Tim Hill, trollkarlen Tim, Timothy Dalton, Timothy Hutton, Timothy Mus, Timmy Turner och Timmy ("Winx Club")
Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 november 2025 kl. 20:49:49Samt Tobias från Folk och Rövare i Kamomilla Stad, Lille Tim från En Julsaga, Tim från Dumma Mej, Tim Lockwood från Det Regnar Köttbullar, med reservation för att jag kanske kommer på fler senare...
Kom på en/två jag glömde:

Toby Sköldpadda (båda han i Silly Symphony filmerna och han i "Robin Hood")
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  2 november 2025 kl. 21:54:18Kom på en/två jag glömde:

Toby Sköldpadda (båda han i Silly Symphony filmerna och han i "Robin Hood")
Samt Toby från Mästerdetektiven Basil Mus.