Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 11 november 2025 kl. 21:02:49Grattis Mårten Mellin och Mårten Gås.
Samt min karaktär Mårten Mårdhund. (Då du tog upp Örjan Räv när han hade namnsdag.)

Disneyfantasten

Och just det, Mårten Andersson, svenska rösten till Dusty i Flygplan.

Will Siv

Grattis Kurt Cobain och Kurt Russell.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 12 november 2025 kl. 21:07:11Grattis Kurt Cobain och Kurt Russell.
Även Konrad idag & glöm inte Kurt Olsson

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 12 november 2025 kl. 21:30:36Även Konrad idag & glöm inte Kurt Olsson
Då vet jag många;

- Konrad från Konrad och Nobelmysteriet

- Konrad Katt från Magnus och Mygga 

- Konrad från Pelle Svanslös (1997)

(med reservation för att jag kanske kommer på fler senare)

Will Siv

Grattis Kristian Ståhlgren, Kristian Luuk, @Christian Hedlund, Christian Fex, Christian Bale, @Christer och Christer Björkman.

(och eventuellt några av dom Chris-arna jag nämde tidigare)
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 13 november 2025 kl. 19:02:02Grattis Kristian Ståhlgren, Kristian Luuk, @Christian Hedlund, Christian Fex, Christian Bale och Christer Björkman.

Samt min (andra) morfar som också heter Krister, och mammas kusins man som också heter Kristian.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 13 november 2025 kl. 19:02:02Grattis Kristian Ståhlgren, Kristian Luuk, @Christian Hedlund, Christian Fex, Christian Bale, @Christer och Christer Björkman.

Även Christians Värld & Big Chris, han är bäst😂

Will Siv

Grattis Emil Smedius, Emil i Lönneberga, Emile Hirsch, Emile Zola, Emile ("Råttatouille"), Emilia Clarke, Emily Dickinson, Emily Blunt, Emily Mortimer och Emily ("Corpse Bride")

(tydligen så är Emily och Emelie olika namn)
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 14 november 2025 kl. 18:11:12Grattis Emil Smedius, Emil i Lönneberga, Emile Hirsch, Emile Zola, Emile ("Råttatouille"), Emilia Clarke, Emily Dickinson, Emily Blunt, Emily Mortimer och Emily ("Corpse Bride")

(tydligen så är Emily och Emelie olika namn)
Samt Emil Almén.

Will Siv

Grattis Leopold Stokowski och Leopold Bloom
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 15 november 2025 kl. 20:55:06Grattis Leopold Stokowski och Leopold Bloom
Samt Kung Leopold från Timon och Pumbaa (karaktären är en leopard)

Will Siv

Grattis Lillemor ("Arthur") och @MOA  (ja jag vet att det inte är ditt riktiga namn........)
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 18 november 2025 kl. 16:19:01Grattis Lillemor ("Arthur") och @MOA  (ja jag vet att det inte är ditt riktiga namn........)
Fast mitt riktiga namn har ingen namnsdag så därför är det bra att jag fått en :D
En ersättande assistent i mellanstadiet hette Moa