Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 11 december 2025 kl. 20:59:59Nu vet du anledningen. ;)
Kunde aldrig tro det, tänker aldrig avslöja mitt riktiga namn av självklara anledningar

MOA

Finns faktiskt en lista där Lars Thiesgaard är först :D men det är inte som han tror...

MOA

Ljusets Brottning idag :D hur firar ni?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 15:36:00Ljusets Brottning idag :D hur firar ni?
Ursäkta, jag tror du menar drottning.  :) 

(tänkte att jag skulle kvällsfika med julmust och lussebullar)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet Igår kl. 16:24:45Ursäkta, jag tror du menar drottning.  :)

(tänkte att jag skulle kvällsfika med julmust och lussebullar)
Min tanke först men om man läser ämnet om Fem Myror så fattar man. Tänker äta pizza till middag & jag tror faktiskt det är fler folk på värdshuset där vi åt igår. Säkert en trevlig stund, man behöver ta sig ut till världen ibland

MOA

Såg ett inlägg som påminner mig om att Skokaka är min bästa vän, nästan som att han känner mig på riktigt

Will Siv

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 11:18:10Såg ett inlägg som påminner mig om att Skokaka är min bästa vän, nästan som att han känner mig på riktigt
Jag med
- what.

MOA

Skrev ett inlägg & frågade vad jag kallar Mario för & han svarade Fuskgubben. Det är nästan som att vi är bästa vänner på riktigt, Store Kraid