Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Är glad över att jag nu fått reda på vilka som medverkar i Danska Dubbningen av Modiga Lilla Brödrosten. Coincidentalt är det röster som jag hört tidigare så blev överraskad

MOA

Citat från: MOA skrivet 20 december 2025 kl. 14:09:53Är glad över att jag nu fått reda på vilka som medverkar i Danska Dubbningen av Modiga Lilla Brödrosten. Coincidentalt är det röster som jag hört tidigare så blev överraskad
Är också så lycklig över att jag fått reda på alla röster i japanska dubbningen, bästa versionen av låten. Min eviga favorit

MOA

Citat från: MOA skrivet 18 december 2025 kl. 14:08:48Alla som tittar på MetroidLover får 3 intro rankingar, en karaktärsranking & en helt ny serie nästa år. Många rankingar blir också uppdaterade. Året kommer bli stort med många nya videor att se framemot så glöm inte att slå på notisklockan när nästa video laddas upp på MetroidLover nästa år
Tänker även ladda upp nya videor om mina favoritspråk nästa år, något att se framemot va?

Lillefot

Valde att införskaffa en Switch 2 nu efter att ha fått en rabattkod, tillsammans med Donkey Kong Bananza.

Nog bland det roligaste i spelväg det här året, och det är imponerande hur mycket det går att göra hål i terrängen. Det är som att Donkey Kong möter Red Faction.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Jag såg Djungelboken: Mowglis äventyr på svenka idag och det var fakist bland dom bästa svenka dubbningarna jag hört , hamnar på min top lista av svenks dubbningar :)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Kul att Disneys nalle puh kommer tillbaka snart :)

gstone

Idag ska jag tillbaka på mitt job på min dagliga verksamhet efter jullovet   :)

Det är trevligt att ha någonstans att gå på dagarna 

Jag jobbar åt en affär men jag göt själva jobbet på min dagliga verksamhet ( bortom alla huller och buller från andra människor)

gstone

Jag ska gå på Disney on Ice på söndag  :D

Skokaka

Det är så trevligt att kunna jobba igen. (Igår var en röd dag.) Bra att jag har blivit friskare. Men jag borde i förra veckan ha hostat på personalen för att hon tvingade mig att gå hem bara för att jag var sjuk (som jag först planerade), men tydligen så blev hon det efter när jag gick i hela fall, kan kanske vara på grund utav mig, så nu är vi kvitt. (Jag menar, är det inte rättvist om jag inte är den enda i en sådan situation? Om jag inte får jobba så borde hon inte få det heller. Men ja, problemet är löst.)

gstone

Om de hade haft McDonald's på biblisk tid skulle den sista måltiden ha sett väldigt annorlunda ut.

gstone

gstone

Jag såg just Disney on ice det var underbart :D

var väldigt mycket encanto

gstone

Hur kan Disney alltid lyckas så bra med sina svenska dubbningar ⁉️ (retorisk fråga)