Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

moviefan

Bytte igen till Den förtrollade julen, eftersom att det är snart jul.  ;)

Lillefot

Ändrar tillbaka till dinosaurier igen, fast denna gång till Marios trogna kompanjon Yoshi.

Trots allt är det inte alltför långt kvar tills vi får se honom på den vita duken igen. ;)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 27 december 2025 kl. 23:35:28Ändrar tillbaka till dinosaurier igen, fast denna gång till Marios trogna kompanjon Yoshi.

Trots allt är det inte alltför långt kvar tills vi får se honom på den vita duken igen. ;)
Snart är det dags för mig att byta profilbild ;)

moviefan

Bytte till nyår 2026, kommer bara ha den över nyår.  ;)

MOA

Detta år kommer bestå av profilbilder från 2 spel som firar 40 årsjubileum i år. Först ut är Kraid från Metroid Zero Mission

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  1 januari 2026 kl. 14:11:56Detta år kommer bestå av profilbilder från 2 spel som firar 40 årsjubileum i år. Först ut är Kraid från Metroid Zero Mission
Sweet.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

moviefan

valde bild från min favorit hajfilm, med Susan och en av hajarna från Deep Blue Sea. 

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 januari 2026 kl. 01:06:39Glad hästens år, allihopa!
Åh Skokaka, vet en riktig rolig bild du kan använda nu. Något av det bästa jag gjort ;D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 januari 2026 kl. 23:30:58Åh Skokaka, vet en riktig rolig bild du kan använda nu. Något av det bästa jag gjort ;D
Vad kan möjligen det vara? :o