Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gott nytt år!

Startat av Richardo, 31 december 2017 kl. 10:58:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: TonyTonka skrivet  1 januari 2026 kl. 22:41:22Är det något särskilt du tänker på eller är du bara orolig i största allmänhet över det rådande världsläget?
En kompis till mig påstod om att en zombieapokalyps skulle hända i detta året.

TonyTonka

Citat från: Skokaka skrivet  1 januari 2026 kl. 23:40:32En kompis till mig påstod om att en zombieapokalyps skulle hända i detta året.
Det låter högst osannolikt om du frågar mig. Såvitt jag vet finns inte några bevis för att zombies ens existerar. ^^
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet  1 januari 2026 kl. 23:42:41Det låter högst osannolikt om du frågar mig. Såvitt jag vet finns inte några bevis för att zombies ens existerar. ^^
Jag finner det också högst osannolikt.

Då är nog sannolikheten betydligt större att Sverige dras in i krig - Putin är ju minst sagt oberäknelig, även om Sverige troligen inte står högst på Putins priolista...

Skokaka

Citat från: TonyTonka skrivet  1 januari 2026 kl. 23:42:41Det låter högst osannolikt om du frågar mig. Såvitt jag vet finns inte några bevis för att zombies ens existerar. ^^
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 januari 2026 kl. 23:47:22Jag finner det också högst osannolikt.

Då är nog sannolikheten betydligt större att Sverige dras in i krig - Putin är ju minst sagt oberäknelig, även om Sverige troligen inte står högst på Putins priolista...
Det var väl för några år sedan då min vän fick denna informationen från TikTok. Då någon video nämnde först något om att alla mobiler tänds på eller något i England, vilket hon kommer ifrån, och detta var sant, och det andra var om zombies i 2026. Kan det möjligen vara som så att det första är sant men det andra inte är det? Får ångest utav detta... 

Men såklart, på grund utav Putin så tror jag att jag kommer ändå inte kunna lugna ner mig, i hela fall...

Daniel Hofverberg

Citat från: Skokaka skrivet  1 januari 2026 kl. 23:40:32En kompis till mig påstod om att en zombieapokalyps skulle hända i detta året.
När jag var ute och gick nu var hela stan övergiven, och jag såg inte till en enda levande människa - en kort sekund började jag undra om zombieapokalypsen redan inträffat... ;)

Eller också hade alla andra vett nog att hålla sig inomhus, då det är -26 grader ute idag...

DingoPictures2005

Världen lär hursomhelst gå under snart.
Vi har en galning i Usa som nu gått i kriget med Venuzela och han kommer troligen också attackera Grönland.

Vi har ai som blir mer komplicerat som är tillgänglig för allmänheten och bara vetskapen att idioter som Kirby kan använda sig av ai skrämmer skiten ur mig.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 januari 2026 kl. 19:54:28När jag var ute och gick nu var hela stan övergiven, och jag såg inte till en enda levande människa - en kort sekund började jag undra om zombieapokalypsen redan inträffat... ;)

Eller också hade alla andra vett nog att hålla sig inomhus, då det är -26 grader ute idag...
Sistnämnda låter mer troligt :D

gstone

Tro inte på allt du läser 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"