Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Klarade av Super Metroid idag & känner mig som en gudinna, bästa spelupplevelsen jag upplevt under alla mina år som gamer

gstone

Monsieur Hulot

Citat från: gstone skrivet 22 januari 2026 kl. 18:19:25Toy Story 5 kommer dubbas till svenska :)
Även fast jag anade att det kommer bli en dubbning av filmen är det veckans roligaste nyhet :) Hoppas den blir bra!

Nilsson

Jag kom på att det var längesen jag var på bio. Senast var 2017, och då var det Pirates of the Caribbean 5 - sevärd, men inte lika bra som dom tidigare.

Will Siv

Citat från: Will Siv skrivet  2 september 2025 kl. 20:18:41Jag fick ett inneboende rum!  :D
Och nu har jag fått en egen lägenhet igen.

Undrar ändå om jag gjorde rätt, eller om jag skulle vara nån annanstans......
- what.

Skokaka

Nu när den andra trailern kom ut så är det officiellt. Yoshi KOMMER att vara med i Super Mario Galaxy: Filmen. :D

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet 25 januari 2026 kl. 21:14:39Nu när den andra trailern kom ut så är det officiellt. Yoshi KOMMER att vara med i Super Mario Galaxy: Filmen. :D
Tyckte scenen där han möter T. rexen från Odyssey var alltför rolig. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 25 januari 2026 kl. 21:14:39Nu när den andra trailern kom ut så är det officiellt. Yoshi KOMMER att vara med i Super Mario Galaxy: Filmen. :D
rolig bild

gstone

Citat från: MOA skrivet 25 januari 2026 kl. 22:00:48Inför Mario filmen? Väldigt realistiskt
jag avvände faktiskt den här bilden i en uppsattes jag skrev på högstadiet om andra världskriget
jag slutade högstadiet 2014 så bilden har funnits ett tag

gstone

Idag avslöjade  det  svenska Disney-kontoret till journalister att Kerstin Linden ("Ronja Rövardotter") och Vanna Rosenberg gör två av de svenska rösterna i Operation Bäver

Källa https://www.moviezine.se/nyheter/disney-satsar-stort-2026-biofilmerna-och-serierna-som-ska-locka-svensk-publik

Skokaka

Jäklar vilken tur att personalen på jobbet hade en laddare som funkade på min mobil att den kom från 5 procent ändå upp till hundra. Så nu är det säkert. :) (För tillfället...)

Disneyfantasten

I söndags fick jag en ny mobil, det innebär att jag har tillgång till mobil igen!  :D (för tidigt eftersom jag fick min förra mars 2024, men hellre en ny mobil för tidigt än att vara i flera år utan en)