Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Skådespelare som skulle passa en viss roll

Startat av Gustav Jonsson, 15 juni 2020 kl. 23:03:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  5 juli 2025 kl. 22:46:23Anna Eiding som Drottning Lillian: (Jag tror förresten att du menade Anna Widing?) Eftersom du kom på Mary Poppins, och båda spelades utav Julie Andrews.
Nej, jag menade Anna Eiding, d.v.s. Amelie Eidings mamma;

https://dubbnings.fandom.com/sv/wiki/Anna_Eiding

Disneyfantasten

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet Igår kl. 21:33:15Vem är det?
Det är ett citat utav en karaktär som Bert-Åke Varg spelade i Fablernas värld där han kallade någon för detta.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 21:52:53Det är ett citat utav en karaktär som Bert-Åke Varg spelade i Fablernas värld där han kallade någon för detta.
Ja reagerade på att det användes i ett kassettband med Fablernas Värld, helt galet

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 21:52:53Det är ett citat utav en karaktär som Bert-Åke Varg spelade i Fablernas värld där han kallade någon för detta.
Nu var det längesedan jag senast såg Fablernas Värld, men personligen skulle jag sätta en slant på att det är Yvonne Lombard som dubbar denna.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet Igår kl. 22:02:41Nu var det längesedan jag senast såg Fablernas Värld, men personligen skulle jag sätta en slant på att det är Yvonne Lombard som dubbar denna.
Tror också det, då jag tror att det var hon som gjorde alla de kvinnliga rösterna där.