Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 6 gäster tittar på detta ämne.

Lillefot

Önskar också Oscar Isaksson en bra 32-årsdag.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Grattis på 32 årsdagen Oscar Isaksson :D

TonyTonka

Grattis @Oscar Isaksson och stort tack för all information du bidragit med genom åren. :)
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Monsieur Hulot

Även jag sänder ett grattis till dig Oscar! :)

Skokaka

Will Siv

- what.

Oscar Isaksson

Tack så mycket för alla gratulationer! :D

Alexander vdp

Grattis i efterskott till mig själv som fyllde 19 år igår. Jag är sällan här (mest för att jag är höger politisk. Men who cares)

MOA

Citat från: Alexander vdp skrivet  9 februari 2026 kl. 21:06:02Grattis i efterskott till mig själv som fyllde 19 år igår. Jag är sällan här (mest för att jag är höger politisk. Men who cares)
Grattis Alexander, så du är ett högerspöke?

Alexander vdp

Citat från: MOA skrivet  9 februari 2026 kl. 21:31:19Grattis Alexander, så du är ett högerspöke?
Ja. Är för närvarande mest på X. Tackar för gratulationen.
i min personliga mening finns inget alternativ än Alternativ För Sverige (AfS2026)

PatoskyeIII

Grattis på födelsedagen Kalle Anka! Innan någon säger att Disney inte firar honom idag Jag vet men det är etablerat att han fyller år på fredag den 13 oavsett månad så jag antar att han fyller år nästa månad också och igen i november

Alexander vdp

Citat från: PatoskyeIII skrivet 13 februari 2026 kl. 16:56:25Grattis på födelsedagen Kalle Anka! Innan någon säger att Disney inte firar honom idag Jag vet men det är etablerat att han fyller år på fredag den 13 oavsett månad så jag antar att han fyller år nästa månad också och igen i november
Det är dock inte hans officiella födelsedag. Det är Den 9 juni, pga hans första "apperance" är i den kloka hönan den nionde juni 1934. 

Disneyfantasten

Ett 22-faldigt grattis till @MOA  idag, hon leve, hurra!  :D

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 februari 2026 kl. 10:13:14Ett 22-faldigt grattis till @MOA  idag, hon leve, hurra!  :D
Tack så mycket bästa Disneyfantast, hur tror ni dagen kommer bli för mig idag?

Skokaka

Grattis, MOA! :D ;D Jag tror och hoppas att din dag blir utmärkt!