Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Robert Duvall (1931-2026)

Startat av Elios, 20 februari 2026 kl. 22:44:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Var för någon dag sedan så avled veteranen och en av det sista som gladde oss stora delar av 1900-talet, Robert Duvall.

Kanske mest känd som Tom Hagen i Gudfadern 1 & 2 men även i filmer som Gone in 60 seconds, Jack Reacher, The Eagle Has Landed, The Apostle, Open Range, Apocalypse Now, Joe Kidd med ännu flera...

Vila i frid och tack för allt du gav oss!  :(

Disneyfantasten

Var inte bekant med honom.

Den enda av de hittills nämnda i tråden jag känner till är Gudfadern, åtminstone så har jag sett den.

Skulle misstänka att dessa andra antagligen är vuxenfilmer precis som Gudfadern-franschisen, inte min smak.

Hursomhelst så var det ändå trist att höra.

Må han vila i frid...

Lillefot

Även om hans ålder må ha varit ganska hög, så är detta en rejäl förlust får både Hollywood och kulturen runt om på jorden. Vila i frid, käre Mr. Duvall. :'(
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Skokaka

Kände inte igen honom, men vila i frid... :(

Will Siv

- what.