Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Internationella Kvinnodagen.

Startat av Will Siv, 8 mars 2024 kl. 15:00:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 mars 2026 kl. 14:17:28Kom på att jag publicerade fel bild, det är Zelda som tackar alla i årZelda.png
Hur kommer det sig att det blir fel? Var det förmodligen som så att Rosalina kanske var till förra året då du inte tog upp någon då? Eller hade du planer för vilka som tackar varje år?

MOA

Här är collaget som skapades tidigare idag
Tara Strong(USA)
Samara Nohra(Arabiska)
Eleonora Prado(Brasilien)
Vibeke Dueholm(Danmark)
Nina Frisart(Finland)
Stephanie Murat(Frankrike)
Ryan van der Akker(Nederländerna)
Veronica Pivetti(Italien)
Guri Schanke(Norge)
Joanna Wizmur(Polen)
Loveable VA.png

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 mars 2026 kl. 21:04:09Här är collaget som skapades tidigare idag
Tara Strong(USA)
Samara Nohra(Arabiska)
Eleonora Prado(Brasilien)
Vibeke Dueholm(Danmark)
Nina Frisart(Finland)
Stephanie Murat(Frankrike)
Ryan van der Akker(Nederländerna)
Veronica Pivetti(Italien)
Guri Schanke(Norge)
Joanna Wizmur(Polen)
Loveable VA.png
Från olika länder. Synd att vårt land dock inte är med...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  9 mars 2026 kl. 21:14:37Från olika länder. Synd att vårt land dock inte är med...
Känner Skokaka inte igen underbara kvinnan bredvid Tara Strong? Trodde jag inte behövde svara på denna fråga

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 mars 2026 kl. 21:32:25Känner Skokaka inte igen underbara kvinnan bredvid Tara Strong? Trodde jag inte behövde svara på denna fråga
Åh... Vårt länd behövdes väl inte nämnas när du nämnde alla länder, tror jag... Nu ser jag det.

gstone

jag gjord twitter, instagram och bluesky postar om mina favorit kvinnliga karaktärer för  Internationella Kvinnodagen :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: gstone skrivet  9 mars 2026 kl. 21:59:23jag gjord twitter, instagram och bluesky postar om mina favorit kvinnliga karaktärer för  Internationella Kvinnodagen :D
det blev en värdigt lång lista på Instagram

jag har mångas kvinnliga karaktärer jag gillar ;D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  9 mars 2026 kl. 21:37:18Åh... Vårt länd behövdes väl inte nämnas när du nämnde alla länder, tror jag... Nu ser jag det.
Dom enda språken som saknas på bilden är latin spanska & spanska för jag vet inte namnen på mina favoriter
Citat från: gstone skrivet  9 mars 2026 kl. 21:59:23jag gjord twitter, instagram och bluesky postar om mina favorit kvinnliga karaktärer för  Internationella Kvinnodagen :D
Möjligtvis något som kan publiceras här?

gstone

Citat från: MOA skrivet  9 mars 2026 kl. 22:01:41Dom enda språken som saknas på bilden är latin spanska & spanska för jag vet inte namnen på mina favoriterMöjligtvis något som kan publiceras här?
Why not ?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  9 mars 2026 kl. 21:37:18Åh... Vårt länd behövdes väl inte nämnas när du nämnde alla länder, tror jag... Nu ser jag det.
Borde jag skapa en manlig variant av collaget? Publiceras förstås i ett annat ämne