Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Minioner och monster

Startat av gstone, 9 februari 2026 kl. 08:12:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Här är trailern till Minioner 3 som kommer i sommar 

Filmen heter Minioner och Monster 

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Yes! Som jag har väntat!

Rösten till mannen i början lät bekant.

Simon Axelsson

Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 38

gstone

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  9 februari 2026 kl. 22:09:26Det står onsdag 1 juli 2026...?
när jagollad stod det  r onsdag 1 juli 2026. och filmen var efter alla andra filmer, men det var nog bara ett tryckfel

Pikachu

Vad jag vet så brukar sånt här ändras en hel del när det kommer till lanseringen av filmer om vilken dag de har premiär. 

gstone

Citat från: Pikachu skrivet 10 februari 2026 kl. 14:37:35Vad jag vet så brukar sånt här ändras en hel del när det kommer till lanseringen av filmer om vilken dag de har premiär.
det var ett rtryck fel

gstone

dom engelska rösterba i filmen är Trey Parker, Jesse Eisenberg, Zoey Deutch, Christoph Waltz, Jeff Bridges, Bobby Moynihan, Phil LaMarr och Allison Janney

https://deadline.com/2026/03/minions-amp-monsters-jesse-eisenberg-jeff-bridges-zoey-deutch-1236756510/

gstone

Här är den nya trailern dubbade till svenska 

Nighty11x

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 20:03:34Här är den nya trailern dubbade till svenska

Tycker det låter som om det är Christian Hedlund som spelar berättaren i början och Joakim Jennefors som regissören, jag kan dock ha fel om både och. Goomis röst känner jag igen men jag kommer inte ihåg vem det är.

Minionerna verkar inte ha några repliker som behövt översättas hittils dock.

gstone

Citat från: Nighty11x skrivet Igår kl. 21:32:26Tycker det låter som om det är Christian Hedlund som spelar berättaren i början och Joakim Jennefors som regissören, jag kan dock ha fel om både och. Goomis röst känner jag igen men jag kommer inte ihåg vem det är.

Minionerna verkar inte ha några repliker som behövt översättas hittils dock.
tycker också det låter som  Christian Hedlund

Simon Axelsson

Citat från: Nighty11x skrivet Igår kl. 21:32:26Tycker det låter som om det är Christian Hedlund som spelar berättaren i början och Joakim Jennefors som regissören, jag kan dock ha fel om både och. Goomis röst känner jag igen men jag kommer inte ihåg vem det är.
Tror du har rätt angående Hedlund och Jennefors. Osäker kring Goomi, tror kanske på Anton Olofson Raeder, alternativt Lawrence Mackrory med tanke på hur han lät som nerkrympta Bowser.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 38