Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Köpt påskgodis än? Mitt påskägg är fullproppat

Skokaka

MOA

Någon annan som skaffade pringles rör med Mario karaktärer på? Idag drog jag upp till stugan för att hälsa på Fuskgubben, han trivs bra där & jag äter aldrig chips annars

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 april 2026 kl. 21:32:34Någon annan som skaffade pringles rör med Mario karaktärer på? Idag drog jag upp till stugan för att hälsa på Fuskgubben, han trivs bra där & jag äter aldrig chips annars
Jag har definitivt gjort det. Och Pringles logan har ju ett ansikte med en mustasch annars, så Mario är passande till det här. 

Men hur menar du med att du träffade på Mario? ???

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  4 april 2026 kl. 00:18:36Jag har definitivt gjort det. Och Pringles logan har ju ett ansikte med en mustasch annars, så Mario är passande till det här.

Men hur menar du med att du träffade på Mario? ???
Tuben med Fuskgubben flyttade till stugan så jag hälsade på honom när jag var där, så enkelt var det

MOA

Idag blev jag glad när jag insåg att sidan som tidigare skickat en oönskad tröja var ett seriöst företag i alla fall. Tröjan innehåller något jag älskar😍
Bästa som finns

MOA

Idag lyckades jag göra något jag aldrig lyckats med tidigare: Klarade av Metroid Fusion under 2 timmar, ingen aning om att jag gjorde det innan jag såg Suitless Samus på min skärm. Nu kan jag alltså klara av alla spelen under en viss tidsgräns & Fusion var självklart svårast. Fattar inte hur men är glad att jag gjorde det, resultatet blev en underbar bild

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 18:52:33Jag hitta MOA på youtibe :)

Ja det där är VHS:en som jag snackade om. Måste titta på den igen för att ta reda på vilken dubbning som används. För närvarande minns jag inte så det får jag göra en dag i framtiden

Monsieur Hulot

@MOA nu när vi pratar om din kanal, vet du om/när du kommer göra reaktionsvideor på avsnitt 2 av Farbrorn som inte vill va stor (Att ha en kompis) eller avsnitt 11 av Kalles klätterträd (Att åka på semester)?

Hoppas du kommer gilla "Kalle" och fortsättningen av "Farbrorn" :) 

(Om du skulle glömma vart avsnitt 2 ligger i den långa videon med "Farbrorn" så är det vid 9:54)

gstone

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 19:03:39Ja det där är VHS:en som jag snackade om. Måste titta på den igen för att ta reda på vilken dubbning som används. För närvarande minns jag inte så det får jag göra en dag i framtiden
du är söt btw
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 20:00:29@MOA nu när vi pratar om din kanal, vet du om/när du kommer göra reaktionsvideor på avsnitt 2 av Farbrorn som inte vill va stor (Att ha en kompis) eller avsnitt 11 av Kalles klätterträd (Att åka på semester)?

Hoppas du kommer gilla "Kalle" och fortsättningen av "Farbrorn" :)

(Om du skulle glömma vart avsnitt 2 ligger i den långa videon med "Farbrorn" så är det vid 9:54)
Ingenting är planerat nu, tänk om jag tittar på Kalle när semestertiderna börjar. Finns så många andra videoideér att jag inte tänkt på något av dessa program, väntar på ett mästerverk

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 20:31:49Ingenting är planerat nu, tänk om jag tittar på Kalle när semestertiderna börjar. Finns så många andra videoideér att jag inte tänkt på något av dessa program, väntar på ett mästerverk
Så då kanske du börjar med "Farbrorn" av de serierna?

Nästa avsnitt heter Att ha en kompis, och när det sker kanske du ska se denna påannonsering först :) Då blir det ju som att se avsnittet direkt på TV (kanske förstår vad jag menar)

https://www.youtube.com/watch?v=WCZJBFRj_D8

MOA

Nu laddade jag upp första videon som inte rankar röster eller musik, gå in på MetroidLover för att ta en titt