Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vilka länder har ni varit i?

Startat av Elios, 11 oktober 2019 kl. 16:53:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 10 november 2020 kl. 21:40:56Danmark & Åland
Citat från: Jack P.W. skrivet 10 februari 2025 kl. 12:45:47Finland (oftast på Åland)
Vilket skepp åkte ni med dit  ???

Jag brukade resa ombord på Rosella (Viking Line) från Kapelkär till Mariehamn, tills hon flyttade till Italien och nu ör sträckan stängd tills någon vill charta ett nytt skepp  :-\
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 19 april 2026 kl. 14:05:28Har inte skrivit här för att jag nog rest näst minst av oss utomlands  :-\

Men förutom här i Sverige:

Norge.

Åland.

Finland.

Danmark.

och jag har väl även tekniskt sett varit till Grekland (jag var med, fast inte "utanför".......)

Men som världsläget ser ut nu sen årtiondet började är det inte säkert att resa  :-\
Jag är den som rest minst utomlands bara hälften av dom länderna har jag befunnit mig i & det är också länge sedan nu. Vill återvända till Danmark & även till Norge för första gången

Jack P.W.

Citat från: Will Siv skrivet 19 april 2026 kl. 14:08:40Vilket skepp åkte ni med dit  ???

Jag brukade resa ombord på Rosella (Viking Line) från Kapelkär till Mariehamn, tills hon flyttade till Italien och nu ör sträckan stängd tills någon vill charta ett nytt skepp  :-\
För mig var det Eckerö Linjen.

MOA

Citat från: Jack P.W. skrivet 19 april 2026 kl. 15:31:56För mig var det Eckerö Linjen.
För oss också även om det var 8 år sedan nu, tiden går

Monsieur Hulot

För mer än 10 år sedan var jag i Danmark med familjen. Det var en rolig upplevelse :)