Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag önskar credits till den animerad Stranger Things serien  Stranger Things: Tales from '85 som fått en svensk dubbning :)

Han du skriva av credits från netflix och lägga upp ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Igår kom några nya kortfilmer med Sofia den första som funkar som en introduktion till den nya serien som kommer i slutet av maj

Dessa kortfilmer kanske har svensk tal och svenska credits så om någon har VPN kanske dom kan kolla credits ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  5 maj 2026 kl. 19:07:32Jag önskar credits till den animerad Stranger Things serien Stranger Things: Tales from '85 som fått en svensk dubbning :)

Han du skriva av credits från netflix och lägga upp ?
Absolut, det ordnar jag. :)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 21 april 2026 kl. 21:50:58Eftersom det är  smygpremiär i på söndag tror du att du kan få credits till  "Fårdetektiverna" och eller  "En natt i djurparken" på söndag ?
Nu har jag äntligen fått svar från Lucky Dogs och har fått creditlista till En natt i djurparken, med ordinarie premiär nästa helg, så den kommer upp vid nästa uppdatering. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 15:40:16Nu har jag äntligen fått svar från Lucky Dogs och har fått creditlista till En natt i djurparken, med ordinarie premiär nästa helg, så den kommer upp vid nästa uppdatering. :)
jag kommer nog att se den 17 maj :)