Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 14 juni 2026 kl. 09:33:05Förlåt Mig Zelda att jag glömde Carlos Paolo

https://www.youtube.com/watch?v=WPOzE9HkVC8
Är det möjligen han som var den "okända" rösten som Toad som du faktiskt visste? De tre huvudfigurerna från Greve Duckula är alla längst ner i listan... Och nu så tas ju mer insatser utav en dubbare som förut även om du tog bara en roll för alla i den danska videon. Dialectus?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 juni 2026 kl. 17:57:09Är det möjligen han som var den "okända" rösten som Toad som du faktiskt visste? De tre huvudfigurerna från Greve Duckula är alla längst ner i listan... Och nu så tas ju mer insatser utav en dubbare som förut även om du tog bara en roll för alla i den danska videon. Dialectus?
Ja det är namnet på studion som producerade dubbningen, andra heter Somnorte. Finns ingen information om vem Toads okända röst är

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 14 juni 2026 kl. 19:04:29Ja det är namnet på studion som producerade dubbningen, andra heter Somnorte. Finns ingen information om vem Toads okända röst är
Så... Vem dubbade då han som du glömde?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 juni 2026 kl. 19:06:15Så... Vem dubbade då han som du glömde?
Carlos Paolo? Nä han spelade Hornkrönte Kungen, insåg inte mitt misstag innan videon var färdig redigerad

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 09:09:40Ett språk som fick 2 delad rankings

https://www.youtube.com/watch?v=FD32RZXpigM
Konstig röst för Luigi. Jag måste säga att, precis som med Sonic, så påminner han mig om Speedy Gonzales här... Grounders spanska röst tror jag låter lik en utav Marios röster i något utav språken? Rafael är verkligen en spansk Hasse Jonsson.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 19:21:30Konstig röst för Luigi. Jag måste säga att, precis som med Sonic, så påminner han mig om Speedy Gonzales här... Grounders spanska röst tror jag låter lik en utav Marios röster i något utav språken? Rafael är verkligen en spansk Hasse Jonsson.
Fast ingen aning hur han spelar Toad olikt Hasse, Grounder påminner mig inte om Fuskgubben på något annat språk alls

Skokaka

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 19:33:05Fast ingen aning hur han spelar Toad olikt Hasse, Grounder påminner mig inte om Fuskgubben på något annat språk alls
Det var väl när det lät som att Mario sa: "Kan ni säga var vi är? Kan ni säga var vi är? Super Mario! Super Mario!" (Detta är uppenbarligen inte vad han sa, men det lät som att han frågade detta, så han sa något två gånger och sen "Super Mario" men, ja... Har förstås glömt över så många språk som har använts...)

MOA