Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag ska försöka fota Toy Story 5 credits imorgon
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 16 juni 2026 kl. 05:45:57Jag ska försöka fota Toy Story 5 credits imorgon
Det vore uppskattat - jag kommer nog inte att se filmen förrän på lördag eller söndag, då jag sällan vill gå på bio på arbetsdagar...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 juni 2026 kl. 09:42:14Det vore uppskattat - jag kommer nog inte att se filmen förrän på lördag eller söndag, då jag sällan vill gå på bio på arbetsdagar...
Jag går sällan på bio på vardagar heller men precis som Zootroplis 2 gör jag ett undantag med em sådan här efterlängtad film ❤️❤️❤️❤️🥳🥳😁❗️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 juni 2026 kl. 09:42:14Det vore uppskattat - jag kommer nog inte att se filmen förrän på lördag eller söndag, då jag sällan vill gå på bio på arbetsdagar...
Jag planerar också att fota credits imorgon. Går det som planerat bör jag kunna dela med mig av dem tidigast 16:15.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 52

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 16 juni 2026 kl. 09:51:08Jag går sällan på bio på vardagar heller men precis som Zootroplis 2 gör jag ett undantag med em sådan här efterlängtad film ❤️❤️❤️❤️🥳🥳😁❗️
Själv är jag vanligtvis alldeles för trött efter jobbet för att vilja gå på bio en vardag. Ibland får man offra sig, om det är någon smalare film som bara går i Skellefteå några få dagar eller som inte alls går på helger, men vi bör kunna utesluta att det skulle gälla Toy Story 5...

Så då väntar jag hellre till helgen, och kan se filmen när jag är förhoppningsvis lite mer pigg och utvilad.

gstone

bör vi inte lägga upp Toy story 5 XCredits, nu när filmen haft premiär och vi har foton på credits ?

daniel brukar ju gilla att ha credits upplagda vid premären
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 19 juni 2026 kl. 22:58:42bör vi inte lägga upp Toy story 5 XCredits, nu när filmen haft premiär och vi har foton på credits ?

daniel brukar ju gilla att ha credits upplagda vid premären
Det har du så rätt i - jag har haft fullt upp de senaste dagarna, men jag jobbar på saken. :)