Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Hoppastråden

Startat av Skokaka, 18 maj 2023 kl. 21:23:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juni 2026 kl. 18:27:00Hoppas att första teasern till Hexed anländer snart.
Här är den 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 16 juni 2026 kl. 18:08:32Här är den
Äntligen! Som jag har väntat!

Ska bli intressant att se vad svenska titeln blir.

gstone

Hoppas någon på forumet kommer Hitpig på Amazon Prime !

Så vi kan få credits !

gstone

Hoppas Disney aldrig  slutar med live action remakes 

MOA

Citat från: gstone skrivet  7 juli 2026 kl. 11:29:09Hoppas Disney aldrig  slutar med live action remakes
Jag & många andra här hoppas på motsatsen

gstone

hoppas många av dom gamla svenska rösterna kommer tillbaka för Bilar Disney Jr serien nästa år

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 juli 2026 kl. 11:29:09Hoppas Disney aldrig  slutar med live action remakes
Jag är lite kluven, då deras live-actionremakes hållit en minst sagt varierande nivå - vissa utmärkta och vissa inte fullt lika imponerande...

Men realistiskt sett, så finns det ju inte hur många filmer som helst att göra nyfilmatiseringar av, och alla tecknade klassiker är heller knappast lämpade i live-actionform; så förr eller senare tar det ju naturligt slut.

Själv ser jag gärna en ökad satsning på originella live-actionfilmer från Disney, som inte bygger på tidigare verk. Disney gör ju många uppföljare och nyfilmatiseringar, men i övrigt är det inte så mycket spelfilmer som kommer från Disney längre; bortsett från en och annan naturdokumentär på Disney+. :(

gstone

Hoppas vi får Credits till Live Action Vaiana snart

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  8 juli 2026 kl. 10:20:04Hoppas vi får Credits till Live Action Vaiana snart
Tyvärr är det nuförtiden hopplöst att få svar från Disney angående dubbcredits till biovisade filmer - jag har fortfarande inte fått svar på mina mail som jag skickade för fem år sedan... :(

Så när det gäller Vaiana är vi tyvärr beroende av att någon ser filmen på bio och fotograferar alla dubbcredits. Filmen har ju premiär på fredag, och om ingen annan har fotograferat av creditsen innan dess kommer jag troligtvis att se filmen lördag eller söndag; om inget oförutsett inträffar. :)

Disneyfantasten

Jag hoppas att det går bra för Hexed på bio.