Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 28 juni 2026 kl. 09:47:50Jag ska på kryssning i morgon
Lyckans dig, hoppas du får en underbar tur.

Will Siv

- what.

Erika

Är enormt glad över att den tjeckisk-slovakisk-tyska sagofantasyfilmen Krakonošovo tajemství (2022) kommer få en uppföljare!  :D

MOA

Idag skapade jag min första hyllning till en engelsk VA

Disneyfantasten

MOA

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 30 juni 2026 kl. 14:00:36Undrar ni vem eller har ni redan sett det?
Nej det har jag inte, ville bara ge lite beröm.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 juni 2026 kl. 14:01:24Nej det har jag inte, ville bara ge lite beröm.
Fuskgubben, Luigi, Skitgubben, Waluigi & många fler: Charles Martinet

gstone

När jag var i finland köpte jag fem härliga filmer 

jag är väldigt nöj med mina köp :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 juli 2026 kl. 00:05:11När jag var i finland köpte jag fem härliga filmer

jag är väldigt nöj med mina köp :D
Vilken är Woody Allen-filmen? Jag är inte så insatt i finska titlar.

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 juli 2026 kl. 01:04:14Vilken är Woody Allen-filmen? Jag är inte så insatt i finska titlar.
Verkar heta Småtjuvar emellan på svenska.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 52

gstone

När jag såg Minioner & Monster idag visades dom trailern före Hexe svensk dubbad före :D

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 juli 2026 kl. 01:04:14Vilken är Woody Allen-filmen? Jag är inte så insatt i finska titlar.
small time crooks

gstone

Jag är glad att jag har ett jobb 

I dagens  samhället kan man bara glad att man överhuvudtaget har ett jobb 

Så som Sverige ser ut idag kan man vara tacksam över att man ens är anställd 

Disneyfantasten

Kom inte på någon bättre tråd att skriva detta i.

Just nu sitter jag och kollar på den (enligt mig) bästa Nalle Puh filmen, som också var den första film jag någonsin såg på bio, på andra platsen kommer Nasses Stora Film, och sen Jakten På Christoffer Robin.

(som parentes så är både Filmen om Nalle Puh och Bernard och Bianca - som båda lustigt nog kom samma år - de enda Walt Disney Animated Canon filmerna där jag personligen tycker att "uppföljare" - om man nu kan kalla de det - är bättre än de första filmerna, även om Röjar-Ralf Kraschar Internet, Frost 2 och framförallt Zootropolis 2 är nära att vara det, medans Pocahontas 2, Atlantis 2, Ringaren i Notre Dame 2 och Belles Magiska Värld däremot är fruktansvärda enligt mig medans Micke och Molle 2 och Tarzan 2 enligt mig är mediokra)

Sen var det också för att studera reklamen i filmens första DVD-utgåva.