Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Disneyfantasten

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 juli 2026 kl. 22:12:00Tigers Film.
Jag gissade rätt! Om ni frågar om min favorit kan jag inte svara på det nu

Skokaka

MOA

Skapade detta collage med favoritkaraktärer idag, tror att någon här gjorde det tidigareFavoritkaraktärer.png

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  7 juli 2026 kl. 14:06:55Skapade detta collage med favoritkaraktärer idag, tror att någon här gjorde det tidigareFavoritkaraktärer.png
Fint.
Psykiska hälsan är sådär igen, så kommer troligen inte vara så aktiv ett tag.

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  7 juli 2026 kl. 14:06:55Skapade detta collage med favoritkaraktärer idag, tror att någon här gjorde det tidigareFavoritkaraktärer.png
Jag känner igen nästan alla men är osäker på vem den röda varelsen ska föreställa.

Skokaka

En del antagonister må har kommit undan med sina hemskheter, men det verkar som att åtminstone i spel så fick de sina straff trots allt. Till exempel i SNES spelet av Pinocchio så blir Kusken faktiskt knuffad ner från en klippa utav Pinocchio. Sen även Bendy som var med i ett avsnitt utav Fosters hem för påhittade vänner fick äntligen sitt straff i spelet Imagination Invaders där han faktiskt blev tagen på bar gärning. 

Annars så borde deras straff nog ha hänt i själva filmen och avsnittet...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 juli 2026 kl. 21:20:34Jag känner igen nästan alla men är osäker på vem den röda varelsen ska föreställa.
LoL, visste att inte många skulle känna igen honom, dags att skriva komplett lista om en stund

Erika

Citat från: MOA skrivet  8 juli 2026 kl. 21:34:33LoL, visste att inte många skulle känna igen honom, dags att skriva komplett lista om en stund
Är inte den där från någon Godzilla-creepypasta? Har tyvärr tappat namnet. 

MOA

Citat från: Erika skrivet  8 juli 2026 kl. 21:57:05Är inte den där från någon Godzilla-creepypasta? Har tyvärr tappat namnet.
Woohoo! Någon kände igen ursprunget! Tror att jag svimmar, titeln är *** Godzilla. Symbolerna innan är förkortning för en spelkonsol

Erika

Citat från: MOA skrivet  8 juli 2026 kl. 22:04:10Woohoo! Någon kände igen ursprunget! Tror att jag svimmar, titeln är *** Godzilla. Symbolerna innan är förkortning för en spelkonsol
Snubblade över detta förra året när jag såg några Godzilla-filmer.  ;D

Will Siv

Citat från: Erika skrivet  8 juli 2026 kl. 22:28:10Snubblade över detta förra året när jag såg några Godzilla-filmer.  ;D
Vilka  ???  :)
- what.

MOA

Citat från: Erika skrivet  8 juli 2026 kl. 22:28:10Snubblade över detta förra året när jag såg några Godzilla-filmer.  ;D
En gammal spelkonsol man säkert spelat på om man levde på 80-Talet