Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erika

Citat från: Will Siv skrivet  8 juli 2026 kl. 22:46:32Vilka  ???  :)
Det var några som jag inte hade sett tidigare; King Kong vs. GodzillaGodzilla vs. HedorahAlla monster skall förstöras, The Return of GodzillaGodzilla vs. BiollanteGodzilla Minus One och ett par till. 

Will Siv

Citat från: Erika skrivet Igår kl. 18:51:30Det var några som jag inte hade sett tidigare; King Kong vs. Godzilla, Godzilla vs. Hedorah, Alla monster skall förstöras, The Return of Godzilla, Godzilla vs. Biollante, Godzilla Minus One och ett par till.
Det var väl dom Japanska originalen, eller  ???  (med "King Kong VS Godzilla" är det nästan bara den amerikanska omklippta versionen som är tillgänglig)
- what.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 juli 2026 kl. 21:20:34Jag känner igen nästan alla men är osäker på vem den röda varelsen ska föreställa.
Komplett lista då:
Samus Aran & Kraid(Metroid)
Luigi, Rosalina, Bowser & Yoshi(Mario serien)
Grounder & Dr Ivo Robotnik(AOSTH)
Simon Belmont(Kapten N)
Buttran(Powerpuffpinglorna)
Bo Ko(Djurgården)
Dubbel D(Ed, Edd & Eddy)
Big Chris(Rorri Racerbil)
Red(NES Godzilla)
Mayor Meanswell(LazyTown)

Erika

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 19:00:07Det var väl dom Japanska originalen, eller  ???  (med "King Kong VS Godzilla" är det nästan bara den amerikanska omklippta versionen som är tillgänglig)
Ja, såg samtliga på japanska, men minns inte vilken klippning av King Kong vs. Godzilla jag såg.