Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 juli 2026 kl. 18:24:46Det var då lite nya rankningar. Så Farmor och Dolf har samma röst. Två olika fåglar, och han låter verkligen som en knäpp dam.
Ja undrar hur han låter som Dolf, måste verkligen få tag på ett avsnitt där han medverkar. Tänk om det blir raka motsatser!

MOA

Nu blev Dexter uppdaterad för i år är det 30 års jubileum

https://www.youtube.com/watch?v=PZPC-7fOqX8

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 18 juli 2026 kl. 09:33:39Nu blev Dexter uppdaterad för i år är det 30 års jubileum

https://www.youtube.com/watch?v=PZPC-7fOqX8
Woohoo! 30 år! Är det dock verkligen en man i Tamil? Hos både Italien och Arabien så antar jag att det är namnen på de studios som dubbade serien. Så... När det blir nya röster i uppdateringar, det blir ännu mera projekt? Förresten, "genious"? LOL!

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 18 juli 2026 kl. 20:07:16Woohoo! 30 år! Är det dock verkligen en man i Tamil? Hos både Italien och Arabien så antar jag att det är namnen på de studios som dubbade serien. Så... När det blir nya röster i uppdateringar, det blir ännu mera projekt? Förresten, "genious"? LOL!
Ja andra dubbningar existerar men dom är för närvarande ottillängliga, ett nytt projekt kommer till hösten

MOA

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 20 juli 2026 kl. 21:19:48Borttaget? :( Nåja, åtminstone i arkiv så finns den. Barbiefication?
Ja varför gör dom så mot mig? Går verkligen inte att fatta varför videon strider mot riktlinjerna medans alla andra videor får ligga kvar utan problem

MOA

Nu insåg jag en risk: Kommer ladda upp Cartoon Network videor på andra kanal Mariangelo framöver för om den kanalen blir varnad påverkar det inte MetroidLover

Skokaka

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 09:43:27Nu insåg jag en risk: Kommer ladda upp Cartoon Network videor på andra kanal Mariangelo framöver för om den kanalen blir varnad påverkar det inte MetroidLover
En alternativ kanal som du inte har nämnt förut? Bra idé.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Idag kl. 19:14:32En alternativ kanal som du inte har nämnt förut? Bra idé.
Laddar upp musik på den & är inte så aktiv där. Laddade upp Dee Dee där men den blev borttagen nu igen. Laddade upp Hjalmar Höson idag & om han inte redan är borttagen finns det ingen chans att dessa videor kan finnas på Youtube