Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Dataspel

Startat av TonyTonka, 24 maj 2009 kl. 20:35:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 21 augusti 2026 kl. 22:03:15Nu låste jag nog upp nostalgiska minnen för er

https://www.youtube.com/watch?v=H9Pz9ZU_5eA&t=527s
Antar att det är samma VA som i allt Nalle Puh material från 2000-Talet
Minns den på BR i Kupolen  ;D
- what.

gstone

Hoppas vi listar ut  vilka resten av rösterna är i Disney Princess My Fairytale Adventure och Disney Princess: Enchanted Journey i framtiden 🙏🙏🙏🙏🥺
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

E

Har nån nämnt Forza Horizon i tråden? Många känner nog inte till att det har svensk dubbning. Leo Hallerstam är speakerrösten. Dak Stewart är helt klart Sture Ström. Rösten till Alice Hart var jag dock osäker på vem det e

(3) FORZA HORIZON - HELA SPELET 12 ÅR SENARE *AVSNITT 01* - YouTube

Sen vet jag att Atlantis: Eldprovet har nämnts i tråden. Men har nån nämnt det andra spelet till Playstation 1? Precis som Eldprovet har det också samma röster som i filmen, och Milo har dialog. Det e skapat av Eurocom, som också låg bakom Tarzan-spelet och Herkules-spelet

PS1 Disney's Atlantis: En Försvunnen Värld 2001

Sen finns det även ett Skattkammarplaneten-spel också med samma röster från filmen

PS1 Disney's Skattkammarplaneten 2002

gstone

Citat från: E skrivet Igår kl. 12:45:50Har nån nämnt Forza Horizon i tråden? Många känner nog inte till att det har svensk dubbning. Leo Hallerstam är speakerrösten. Dak Stewart är helt klart Sture Ström. Rösten till Alice Hart var jag dock osäker på vem det e

(3) FORZA HORIZON - HELA SPELET 12 ÅR SENARE *AVSNITT 01* - YouTube

Sen vet jag att Atlantis: Eldprovet har nämnts i tråden. Men har nån nämnt det andra spelet till Playstation 1? Precis som Eldprovet har det också samma röster som i filmen, och Milo har dialog. Det e skapat av Eurocom, som också låg bakom Tarzan-spelet och Herkules-spelet

Sen finns det även ett Skattkammarplaneten-spel också med samma röster från filmen

Synda arr ingen har PS1 längre 

gstone

Citat från: E skrivet Igår kl. 12:45:50Sen vet jag att Atlantis: Eldprovet har nämnts i tråden. Men har nån nämnt det andra spelet till Playstation 1? Precis som Eldprovet har det också samma röster som i filmen, och Milo har dialog. Det e skapat av Eurocom, som också låg bakom Tarzan-spelet och Herkules-spelet

Undrar om spelens respektive manualer säger något om dom svenska rösterna 🤔

Bara för att fastställa att det faktiskt är samma röster menar

E

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 15:18:45Undrar om spelens respektive manualer säger något om dom svenska rösterna 🤔

Bara för att fastställa att det faktiskt är samma röster menar
Jag har Atlantis-spelet men det står inget om rösterna i manualen. Men det hörs ändå att det e samma som i filmen

gstone

Citat från: E skrivet Idag kl. 15:36:57Jag har Atlantis-spelet men det står inget om rösterna i manualen. Men det hörs ändå att det e samma som i filmen
jag tror inget jag inte vet