Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Frank Andersson (1956-2018)

Startat av E, 9 september 2018 kl. 19:02:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Brottarlegenden Frank Andersson har dött av hjärtsvikt och han blev 62 år. Vet inte om han har dubbat nån gång. Vila i frid :'(

Disneyfantasten

Det var mycket tråkigt att höra... Har inte hört talas om honom, men han blev inte särskilt gammal... Må honom vila i frid...

E

Han föddes faktiskt i Trollhättan och jag bor där (egentligen bor jag utanför men ändå)

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  9 september 2018 kl. 19:06:34
Han föddes faktiskt i Trollhättan och jag bor där (egentligen bor jag utanför men ändå)

En intressant historia...

Själv bor jag i Malmö, där många av skådespelarna Sun Studios Köpenhamns-baserade dubbningar bor, såsom Stefan Frelander och Olli Markenros...

Erika

Elios

Ajdå. Det var tråkigt. Vila i frid brottarlegendaren.  :'( Känns som att det blivit fler som gått bort den senaste tiden. Sorligt och synd.  :'(