Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Toy Story 4

Startat av TonyTonka, 30 mars 2018 kl. 21:03:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 februari 2019 kl. 20:52:53
Jag hoppas att det är som du säger, alltså att någon har hittat på det...

Har sett någon annan liknande video om att Bu ska vara den gamla damen ifrån Brave. Vilket man måste vara lobotomerad om man nu skulle tro på det.  :P

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 22 februari 2019 kl. 20:57:21
Har sett någon annan liknande video om att Bu ska vara den gamla damen ifrån Brave. Vilket man måste vara lobotomerad om man nu skulle tro på det.  :P

Dessutom så pratas det ibland om teorier i Frost, att Tarzan skulle vara bror till Anna och Elsa, att Rapunzel skulle vara deras kusin, och mycket annat om både den och andra filmer... (men det finns ju inget som skulle säga att det stämmer...)

gstone

En recension av filmen har släppts på en spansk webbplats.

Toy Story 4 kommer inhålla
en förlängend references till filmen Sunset Boulevard från 1950.

Jag är en film nörd och har faktiskt sett filmen. Så jag tycker det här kul.

Recession säger att Toy Story 4 inte är en onödig uppföljare.

Den säjer också att Ankan och Kaninen är väldigt roliga.

Dom säjer att Boo Peep är den bästa Karaktärer i filmen.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag är välidigt nyfiken på vem som kommer göra rösten till J. Griffin Remington wall Street tyconen.

Elios

Såg nu den svenska teasern med Kaninen och Fågeln. Det var ju Adam Fietz som var kaninen men minns inte riktigt vem som spelade fågeln.  :P

gstone

Citat från: Elios skrivet 15 mars 2019 kl. 23:24:20
Såg nu den svenska teasern med Kaninen och Fågeln. Det var ju Adam Fietz som var kaninen men minns inte riktigt vem som spelade fågeln.  :P

Jag tror inte Adam Fritz gör honnom i filmen. Jag hoppas och tror att dom vill ha några kändisar som Duck och Bunny.

E

Ny trailer har släppts och Stefan Frelander, Olli Markenros, Jan Mybrand, Fredrik Dolk och Anna Book är tillbaka i sina roller. När det gäller Bo Peep så vet jag inte om det var Lena Ericsson för jag har inte så bra koll på henne. Skaffeln har fått namnet Gaffe i den svenska versionen men jag vet inte vem som var han

https://www.youtube.com/watch?v=rrJekdQzLsw

gstone

Action sjärnan Keanu Reeves kommer göra en röst i filmnen. Och Christina Hendricks och  Ally Maki kommer också göra röster.

Det värkar som skurken kommer bli en docka från 50-talet vid namn Gabby Gabby.

Vilket betyder att Boo Peep inte är skurken.

Jag har aldrig hört talas om Ally Maki förutom. Hon värkar inte ha gjort så mycket. Men jag vet vilka Keanu Revees och Christina Hendricks är !😀

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 19 mars 2019 kl. 16:55:07
Det värkar som skurken kommer bli en docka från 50-talet vid namn Gabby Gabby.

Vilket betyder att Boo Peep inte är skurken.

Ah, tack och lov... (då kan jag pusta ut)

Vilken typ hittade på det där egentligen...

Förresten så undrar jag; vilket årtal kommer Bo Peep ifrån?

Här är iallafall en ny trailer på YouTube med svenskt tal; www.youtube.com/watch?v=rrJekdQzLsw

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 mars 2019 kl. 17:33:11
Här är iallafall en ny trailer på YouTube med svenskt tal; www.youtube.com/watch?v=rrJekdQzLsw
Jag skrev ju om den trailer förut och det är samma röster från förra filmerna ;)

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 19 mars 2019 kl. 17:58:28
Jag skrev ju om den trailer förut och det är samma röster från förra filmerna ;)

Oj, det missade jag...

Undrar om det verkligen är Stefan Frelander för han lämnade branchen 2015...

gstone

Skurken kommer ha några lakejer i from av stumma bugtalar dockor som har beskrivets som någon av det läkigast Pixar har gjort.

Undrar om Mr Patoo Head kommer ha några repliker i filmen efter som Don Rickles tyvär är död ?

Undrar också om det är sant att Betty White , Carl Rainer , Mel Brooks och Carol Burnett ska vara med ?

Alla är  gammla underhållings veteraner som har varit aktiva i många många år !

gstone

Toy Story 4 är färsten Bud Luckeys sista film. Han hann prices spela in dialog för skrattis innan han dog.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 19 mars 2019 kl. 18:57:02
Toy Story 4 är färsten Bud Luckeys sista film. Han hann prices spela in dialog för skrattis innan han dog.

Undrar vem som kommer dubba Skrattis nu när Björn Granath sorgligt nog inte längre är i livet...

Även om han inte är med i filmen så undrar jag också vem som kan passa som Kuggis nu när Charlie Elvegård sorgligt nog inte längre är i livet... (ifall han skulle framträda på film idag) ... Ulf Brunnberg kanske?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 mars 2019 kl. 19:02:50
Undrar vem som kommer dubba Skrattis nu när Björn Granath sorgligt nog inte längre är i livet...

Även om han inte är med i filmen så undrar jag också vem som kan passa som Kuggis nu när Charlie Elvegård sorgligt nog inte längre är i livet... (ifall han skulle framträda på film idag) ... Ulf Brunnberg kanske?

Är Kuggis masken med glassögon ?