Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Bästa Ice Age-filmen

Startat av E, 29 juni 2019 kl. 17:13:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ice Age (2002)
6 (54.5%)
Ice Age 2 (2006)
2 (18.2%)
Ice Age 3 - Det våras för Dinosaurierna (2009)
1 (9.1%)
Ice Age 4 - Jorden skakar loss (2012)
2 (18.2%)
Ice Age 5 - Scratattack (2016)
0 (0%)

Antal personer som röstat: 11

E

Motivera gärna :)

Elios

Jag säger nog fyran för i den får ju Diego en flickvän som passar perfekt in där.  ;D

Sabelöga

Ettan e ju den klart bästa därifrån går det ju bara utför. Ettan är ju djup och bra dubbad samt en väldigt smidig blandning av vuxet och barnsligt så att man kan gilla den från två vinklar.
Houba !

gstone

I fall Gustafson inte kan komma tillbaka i någon framtiden film tror jag Steve Kratz skulle passa som ersättare ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Gillar Trean minst och 2:an mest  :D

clara liljeberg

trean för den innehåller dinosaurier och äggen.

Elios

robban69 (sus)

NI ÄR FAN ÄFTERBLIVNA om jag ska tyckla till så är nog 3 an bäst asså som fan! dinosarier är fan as balle hahhah!!!!!! :-*

Mathilda Gustafsson

Citat från: robban69 (sus) skrivet  3 januari 2025 kl. 22:07:49NI ÄR FAN ÄFTERBLIVNA om jag ska tyckla till så är nog 3 an bäst asså som fan! dinosarier är fan as balle hahhah!!!!!! :-*
Alla har rätt till sina egna åsikter, Vad gör att du får kalla andra efterblivna för att de inte tycker som du?

MOA

Citat från: robban69 (sus) skrivet  3 januari 2025 kl. 22:07:49NI ÄR FAN ÄFTERBLIVNA om jag ska tyckla till så är nog 3 an bäst asså som fan! dinosarier är fan as balle hahhah!!!!!! :-*
Sus, är detta ens ett seriöst inlägg?

DingoPictures2005

Min favorit är nog Scratattack eller den med Dinosaurier.

Lillefot

Jämnt mellan 2:an och 3:an för min del. Efter det tyckte jag att serien helt tappade något initiativ att fortsätta titta på.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Tänkt att blir en till  ;D

Om med alla orginal VAs och inte " sound alikes"

Jag önskar verkligen att Björn Granath levde så kan kunde var med i den svenska dubbningen  :'( :'(

Han verkade som en fin människa 

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet 10 januari 2025 kl. 12:09:15Tänkt att blir en till  ;D

Om med alla orginal VAs och inte " sound alikes"

Jag önskar verkligen att Björn Granath levde så kan kunde var med i den svenska dubbningen  :'( :'(

Han verkade som en fin människa
Ice Age kommer aldrig bli densamma utan Björn tyvärr.
Han och ingen annan var Manny.

För Ice Age Scratattack kan du förresten lägga in Christian Hedlund, Jamil Drissi och Charlotte Ardai Jennefors som flygdinosaurierna?
https://youtube.com/shorts/THO6-z5rek4?si=4VwqXapihUsNx-b4
Han har nämnt vilka som spelar vilka i kommentarsfältet @Daniel Hofverberg

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 10 januari 2025 kl. 18:22:35Ice Age kommer aldrig bli densamma utan Björn tyvärr.
Han och ingen annan var Manny.

För Ice Age Scratattack kan du förresten lägga in Christian Hedlund, Jamil Drissi och Jennie Jahns som flygdinosaurierna?

Någon sa att det var  Christian Hedlund, Jamil Drissi och Charlotte Ardai Jennefors 
mej jag tänker inte ifrågasätta dubbarna själva  ;D