Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Karaktärerna i Uppföljarna

Startat av moviefan, 20 februari 2019 kl. 18:49:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

En del karaktärer ändras som person i uppföljarna. Tex tycker jag att Kung Triton är bättre som karaktär, i första Den Lilla Sjöjungfrun än i tvåan. För att i första så är Triton så på Ariel, att inte ha att göra med människor, han förstör hennes staty av Eric, osv. Eric är också bättre i ettan, än i tvåan.  Prinsessan Odette, är mycket bättre karaktär i första Svanprinsessan än i uppföljarna. Jag har bara ettan och tvåan.

Elios

Disneyfantasten

Jag tycker att exempelvis Cera är mycket bättre i de senare Landet För Längesedan filmerna än i den första, där hon var helt elak...

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 december 2019 kl. 23:11:05
Jag tycker att exempelvis Cera är mycket bättre i de senare Landet För Längesedan filmerna än i den första, där hon var helt elak...

Tycker jag faktiskt med. Eleonor Telcs är ju given för den rollen. Hehe!  ;D

Disneyfantasten

I Djungelboken 2 har man utvecklat Shantis personlighet och t.o.m. gett henne ett namn!

Även i Den Lilla Sjöjungfrun 3 Sagan om Ariel får man lära känna Ariels systrar lite mer!