Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disney+ (Disneys streamingtjänst)

Startat av gstone, 29 augusti 2018 kl. 22:30:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Slädhund filmen Togo på Disney Plus verkar som mycket som Call of the wild (Med Harrison Ford ) fast så mycket billigare att det mest är komisk

Istället för Musik av John Powell har dom Mark Isham , Istället för en sådan makalös talang som Michael Green är manuset Tom Flynn som bra skrift fyra saker innan och bra två var biofilmer !

Och i stället för den hyllade film fotografen Janusz Kamiński så har Togo var tvungen att avända sin regissörer för foto med troligen av budget själ.

För att verkligen visa min poäng så är Togo från Produkten ac Robin Williams komedin Bröllopsprovet medan Skriet från vildmarken är från Produkten av den banbrytande Action klassikern The Matrix ?

Jag tror jag gjort min poäng
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Om  Monsters  at Work dubbas vilket jag antar att den gör med tanken att den är en fortsättning  på Monsters Inc undrar vem som kommer göra rösten till Roz och hennes identiska tvillingsyster ?

Inga Ålenius  är ju tyvär död och Ewa har dubbat en gång på dom senaste tio åren så vit jag kan komma på och det varböld det; film budget och inte för tv.

gstone

Forfarande inget besked om svenskt lanserings datum ?

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Tror ni Disney Plus lanseras i Sverige innan 31:e December 2020 ?

Henrik Karlsson

Citat från: gstone skrivet  8 januari 2020 kl. 12:49:58
Tror ni Disney Plus lanseras i Sverige innan 31:e December 2020 ?
Ja eftersom den släpps i Europa 31 Mars 2020

Daniel Hofverberg

Jag tror nog att vi kan vara ganska säkra på att Disney+ släpps den 31 mars i Sverige, Norge, Danmark och Finland; tillsammans med Frankrike, Tyskland, Italien, Spanien, Storbritannien, m.fl.

Det har ju redan börjat dyka upp en del skandinaviskdubbat på amerikanska Disney+, och när jag pratade med Disney Character Voices International i Köpenhamn berättade de att de hade deadline den här veckan på att leverera en massa skandinaviskdubbat material till Disney+. Skulle lanseringen i Skandinavien dröja särskilt mycket längre än den 31 mars, så borde det inte vara så bråttom att redan nu skicka in dubbat material till USA...

gstone

Citat från: Henrik Karlsson skrivet  8 januari 2020 kl. 14:58:08
Ja eftersom den släpps i Europa 31 Mars 2020

Tror du att en del av materialet  är dubbat till svenska som Live action Lady och Lufsen och Monster Inc tv serien(Monsters at work) ?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 januari 2020 kl. 19:23:12
Jag tror nog att vi kan vara ganska säkra på att Disney+ släpps den 31 mars i Sverige, Norge, Danmark och Finland; tillsammans med Frankrike, Tyskland, m.fl.

Det har ju redan börjat dyka upp en del skandinaviskdubbat på amerikanska Disney+, och när jag pratade med Disney Character Voices International i Köpenhamn berättade de att de hade deadline den här veckan på att leverera en massa skandinaviskdubbat material till Disney+. Skulle lanseringen i Skandinavien dröja särskilt mycket längre än den 31 mars, så borde det inte vara så bråttom att redan nu skicka in dubbat material...

Det gör mig SUPER GLAD att höra !!!

Elios

Det låter kanon. Fast vet inte om jag så kommer skaffa det. Får hoppas det går att ha på Ps4 isåfall.

gstone

En artikel i en film tidning har släppets där mera av söljas om Disneys kommande spin of film om fe Gudmodern dem kommer göras för Disney Plus så det är nog enbart där man kan se

Här är artikeln. Det är väldigt trovärdig tidningen har jag hört från många och det citat i artikel så det är äkta.

https://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/jillian-bell-isla-fisher-star-disney-comedy-godmothered-1268394

gstone

Citat från: Elios skrivet  8 januari 2020 kl. 23:42:30
Det låter kanon. Fast vet inte om jag så kommer skaffa det. Får hoppas det går att ha på Ps4 isåfall.

Om det hjäper fig av göra tror inte priset  är så dyrt i alla fall om man omvandlar det amerikanska priset i dollar så klart till svenska pengar.

Det var jätte billigt men för allt gaskat mycket inne håll är ganska " Sweet deal"

gstone

Hoppa svenska Disney Plus har EN JYCKE I KLASSEN på SVENSKA !

Om du nu kan det ? Det kan ju vaara rätthets problem med den svenska dubbningen man vet ju aldrig  :(

Jabberjaw

Citat från: gstone skrivet  4 september 2018 kl. 15:54:02
Jag hoppas den här tjänsten har Hercules The Animated Series och Buzz Lightyear of Star Command.

Buzz Lightyear Rymdjägare (Buzz Lightyear of Star Commandvore) det bästa så snälla låt dom visa den på Disney+ Sverige  :-[
Hade gärna sett Lloyd In Space också igen alla avsnitten..

Något som vore sjukt är ju om Disney tar fram Sabans Adventures of Peter Pan från Disney Vault. Dom köpte om ja inte misstar mig upp serien för att låsa in den från att konkurrera deras egen karaktär?

gstone

Citat från: Jabberjaw skrivet 19 januari 2020 kl. 17:33:47
Buzz Lightyear Rymdjägare (Buzz Lightyear of Star Commandvore) det bästa så snälla låt dom visa den på Disney+ Sverige  :-[
Hade gärna sett Lloyd In Space också igen alla avsnitten..

Något som vore sjukt är ju om Disney tar fram Sabans Adventures of Peter Pan från Disney Vault. Dom köpte om ja inte misstar mig upp serien för att låsa in den från att konkurrera deras egen karaktär?

Själv gillar jag inte Lloyd In Space.

Men snälla  bli inte upprörd 😢!