Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Frost 2

Startat av Disneyfantasten, 21 januari 2019 kl. 20:37:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Idag såg jag filmen på bio och den var riktigt bra!  :) (lika bra som den första filmen)

Jag kan varmt rekommendera att se filmen!  :)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2019 kl. 16:58:59
Idag såg jag filmen på bio och den var riktigt bra!  :) (lika bra som den första filmen)

Jag kan varmt rekommendera att se filmen!  :)

Vilka var rösterna i filmrm som inte redan vist om ? Känd du igen några av dom överila rösterna ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Skulle gärna vilja veta fler av rösterna in denna film.

E

Har nu sett den. Det var nog Disneys bästa film hittills ;D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 december 2019 kl. 11:39:18
Skulle gärna vilja veta fler av rösterna in denna film.
Det skulle jag med. Jag har mailat till min kontakt på Disney Character Voices International, men fick ett automatsvar att hela företaget har stängt fram till den 2 januari; och min kontakt är på semester till den 7 januari.

Om jag lyckas få tag i någon annan person på företaget kan jag alltså i bästa fall få tag i creditlista den 2 - 3 januari, och annars kommer det dröja tills efter Trettondagen... :(

moviefan

Har nyss sett Frost 2, och jag tycker att den var jättebra. Den följer upp den första filmen på ett intressant sätt.

gstone

Jag är SÅ GLAD och upphetsad idag ska jag se FRost 2 !!! ;D

gstone

Jag hr nu sätt filmen. Tyvärr hade min farbror och hans sambo GLÖMT bion idag och varken min farbrors tjej eller hans döttrar följde med  :(

Men filmen var SUPERBRA och den får 9 av 10 i betyg av mig !

Jag REKOMMENDERAR DEN VARMT !

gstone

När man fick typ se scener från första filmen återsändande dom den gamla dubbade dialogen tror ni eler dubbade ddom det på nytt ?

Det var ord för ord samma dialog ändå !

gstone

Fortfarande inga Credits till denna filmen ?

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  3 januari 2020 kl. 18:36:00

Tålamod, de kommer så småningom ska du se!  :)

moviefan

Vilka/vilken låt gillade ni mest ?  Jag gillar  Visa dig och Uti älven. 

Daniel Hofverberg

Själv har jag tyvärr drabbats av influensa och ligger sjuk, så jag har inte haft möjlighet att se Frost 2 än. :(

Därför bestämmer jag att vi skjuter upp gränsen för att få nämna spoilers om filmen i tråden till nästa söndag; d.v.s. den 12 januari.

Citat från: gstone skrivet  3 januari 2020 kl. 18:36:00
Nej, inga mailsvar än - så vi får nog vänta tills på tisdag, då alla helgdagarna är över (måndag är ju Trettondagen, som jag gissar att de förmodligen har i Danmark också).

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 januari 2020 kl. 20:36:23
Själv har jag tyvärr drabbats av influensa och ligger sjuk, så jag har inte haft möjlighet att se Frost 2 än. :(

Det var tråkigt att höra, jag tycker synd om dig...  :(

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 januari 2020 kl. 20:36:23
Krya på dej Daniel! :)
Houba !